Ilmankos jotkut sanovat sitä "anopinkuljetus laatikoksi".....?

Ilmankos jotkut sanovat sitä "anopinkuljetus laatikoksi".....?
Eiku just näin. Muut kommentit olivat myös vähän sellaista "mutku" -luokkaa, kuten onkohan varmaan tukeva yy äm äs. Tukeva on kuin Amerikan Joe, ja vakaa kuin Neuvostoliitto ennen Gorbatsovia. Sitä paitti on varmaan liika halpa kunnon jenkille. Oikein nautin kun säästin paritonnia rahaa, saa nekin hassata toiseen Marshall-stäkkiin.Cherokeewj kirjoitti: ↑22.03.2021. 20:48Totuus on se että ameriikan joe:lla ei riitä taito eikä mielikuvitus tollasen valmistamiseen niin jäljelle jää leukojen loksuttelu intter webissä![]()
Tästä sen näkee kuinka paljon autoista ymmärrän.....
Melkoisia totuuksia veisteletCherokeewj kirjoitti: ↑22.03.2021. 20:48Totuus on se että ameriikan joe:lla ei riitä taito eikä mielikuvitus tollasen valmistamiseen niin jäljelle jää leukojen loksuttelu intter webissä![]()
Hmm, toi 8" levee ET10 vannehan tulis sen 0,25 tuumaa ulommaksi eli kuutisen milliä ja roiskeet -> on edelleenkin siinä ja tässä että meniskö vähän renkaan mallista ja tietty leveydestä riippuen kaaren sisälle. Näin niinkusta mutuilemallahenu kirjoitti: ↑29.03.2021. 20:00Mulla on ET0 vanne 8" leveenä kesälle, renkaana bf at 265/70R16 tulee just senverran kaaren yli et muutama pollari sanonu että et sää ainakaan näillä oo leimalla tätä käyttäny![]()
Toki jos virallisen ohjeen mukaan levikettä veistää niin edessä levike lähtis etupuolelta rengasta melko tarkkaan siitä mistä lokarin kaari alkaa ja loppus melko tarkaan helmakotelon yläreunaan.
Tälle talvelle hankin mut en kerenny renkaita vielä hommata ni ET10 7.5" leveenä, tulee aika sopivasti kaaren tasalle.
Venykumit... *brrpph* nopeasti katsoisin että tuo on BMW, mutta en nyt lyö päätäni pantiksi