Vikavirtavalo
Vikavirtavalo
Tervehdys.
Mitäs tehdään kun vikavirtavalo syttyi tuossa muutama aika sitten ja välillä taas sammui joksikin aikaa.
Tänään aamulla taas syttyi ja kävin paikallisessa korjaamossa luetuttamassa vikakoodin, ilmoitti että 1 vikakoodi on, mutta eipä löytynyt syytä sille??
Nollatttiin se ja kun ajoin taas muutama satametriä niin taas valo syttyi.
Mistäs moinen vois johtua, auto on toiminut aivan normaalisti, ei mitään käyntihäiriötä ole ollut!
Tv JK
Mitäs tehdään kun vikavirtavalo syttyi tuossa muutama aika sitten ja välillä taas sammui joksikin aikaa.
Tänään aamulla taas syttyi ja kävin paikallisessa korjaamossa luetuttamassa vikakoodin, ilmoitti että 1 vikakoodi on, mutta eipä löytynyt syytä sille??
Nollatttiin se ja kun ajoin taas muutama satametriä niin taas valo syttyi.
Mistäs moinen vois johtua, auto on toiminut aivan normaalisti, ei mitään käyntihäiriötä ole ollut!
Tv JK
Jeep Cherokee Sport 2,5 CRD -02
Jos on vikakoodi muistissa, kyllä sille joku numero pitää löytyä!!!
Kun se valo syttyy, kokeiles laittaa virrat päälle/pois kolme kertaa (viimeisellä kerralla jätä virrat päälle) ja katso mitä matkamittariin tulee!! Pitäis tulla aktiivinen vikakoodi(t)!!
Kun se valo syttyy, kokeiles laittaa virrat päälle/pois kolme kertaa (viimeisellä kerralla jätä virrat päälle) ja katso mitä matkamittariin tulee!! Pitäis tulla aktiivinen vikakoodi(t)!!
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Kookkelilla löytyi: P1685 on virta-avain juttu, mutta jos starttaa OK, unohda koko juttu
, näin luki netissä
Ja P0235 on turbo boost -vika!!


Ja P0235 on turbo boost -vika!!
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Oliskohan turbon paineanturin vika tai hukkaportin vika?? Ei tietoa!!jak35 kirjoitti:Ja tuo turbo boost tarkoittaa mitä?
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Mulla teki tuossa -02 2.5CRD Sportissa kanssa tuota P0235 koodia ja käytin vaan auki siitä imusarjan päällä olevasta murkulasta liitintä ja putsasin sen sekä laitoin uuden maadoituskaapelin 35m2 moottoriin laturin korvasta akun miinukseen (uusin samalla akkukengät paljon tukevampiin) niin loppui. Virtapihdillä mittasin niin käydessä menee virtaa tuota lisäkaapelia pitkin 30-45A joten ihan tarpeeseen tuli. Jos tuota lisäkarvaa ei ole niin kyllä se virta muita reittejä löytää ja saattaa jopa maadottaa moottoria antureiden kautta.
Irrotin kans koko ahtopaineanturin ja oli aikas likanen/suorastaan paskanen.
Putsasin hyvin ja laitoin takaisin.
Saako tuon vikavirtavalon itse jotenkin nollattua?
Mitään käyntihäiriöitä ei ole ilmennyt, hyvin vetää ja vääntää ainakin 140 km/h asti.
Miten tuo ylimääräinen maajohto vois liittyä tähän ongelmaan?
Tv JK
Putsasin hyvin ja laitoin takaisin.
Saako tuon vikavirtavalon itse jotenkin nollattua?
Mitään käyntihäiriöitä ei ole ilmennyt, hyvin vetää ja vääntää ainakin 140 km/h asti.
Miten tuo ylimääräinen maajohto vois liittyä tähän ongelmaan?
Tv JK
Jeep Cherokee Sport 2,5 CRD -02
Ei saa ilman testeriä!! Tai sitten odotat sen 50-100 starttausta, jolloin se poistuu muisteista (noin 50 starttausta, jos vika ei uusiudu, valo sammuu ja vikakoodi sirtyy historiamuistiin ja siihen 50 starttia lisää ja katoaa bittiavaruuteen)!!jak35 kirjoitti: Saako tuon vikavirtavalon itse jotenkin nollattua?
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Ei välttämättä juuri tuohon vikaan liity. Enemmän varmaan ihan tuo anturi syynä..Miten tuo ylimääräinen maajohto vois liittyä tähän ongelmaan?
Tuossa omassa kummitteli pari muutakin vikakoodia anturi-ongelmista ja yks tuttu joka on merkkiliikkeessä ollu jeep-asentajana niin sano että anturivikoja tuppaa olee nois. Mittailin sitten noita virtoja ja huomasin että ei tuo lisäpiuha maapuolelle ole ainakaan pahitteeksi kun eberin, lisävalojen ja muiden lisävarusteiden asennuksen yhteydessä laitoin tukevammat akku-kengätkin.
Millanen lie sitten tuo KJ:n alkuperänen maakaapeli lienee. Ei ainakaan vastaan vielä tullu tuonne konehuoneeseen kurkkiessa..