Etusuojajärjestelmien poikkeusluvat

Tänne kaikki yleiset tekniikan kyssärit....
Toni S.
Viestit: 325
Liittynyt: 09.04.2008. 23:23
Paikkakunta: Helsinki

Etusuojajärjestelmien poikkeusluvat

Viesti Kirjoittaja Toni S. » 07.07.2008. 10:34

Lueskelin tässä viime viikolla että AKE ilmeisesti saattaa joskus myöntää poikkeuslupia etusuojajärjestelmien (lue: etupuskurien) muokkaamiseen ilman e-hyväksyntääkin. Jäin pohtimaan että millainenkohan heillä mahtaa lupakäytäntö olla. Ampuma-asepuolelta minulle ovat kyllä jo tuttuja erilaiset lupakeskustelut ja niiden relevanttius oikeasti lupien hakemiseen... :roll: Ajattelin silti syyllistyä moiseen syntiin täällä autopuolella. Ainakin pitäisi keskustelua syntyä? :)

Olettaisin että "nilkit Audeissansa", "Helsingissä on paljon ajokortillisia idiootteja" tai Zombiecalypse ei ihan riittäisi perusteluiksi. :) Työkäyttö lienee se millä poikkeusluvan saa. Vaan onko kellään mitään käsitystä, ovatko vetäneet linjan niin tiukaksi että poikkeuslupia tippuu pelkästään työperusteluilla vai onko järjenkäyttö vielä sallittua tämän asian kanssa?
Jeep Patriot '07, pikkuisen paranneltu.
Ford F-150 '88, kaipaa pikkuisen parantelua.

Kuva

Avatar
hentpe
Viestit: 180
Liittynyt: 31.03.2008. 14:43
Paikkakunta: Mynämäki
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja hentpe » 08.07.2008. 8:09

Poikkeuslupien haussa on ainakin rengas asioissa ollut ainoastaan työkäyttö riittävä peruste luvan saamiselle. Noissa valoraudoissa väittäisin, että tilanne on sama. Voi tietysti yrittää perustella esim. metsästys harrastuksen kautta, että joutuu liikkumaan paljon pimeillä metsätaipaleilla mutta epäilen suuresti, ettei mene läpi.
HePe
Willys Jeep Cj3B ´54 ja Willys MBT traileri
Jeep Cherokee 5d 258+4v ´80
Varaosina: 2x75 Chero S 3d, 79 Chero, 78 Wago
Varaosia myös käyttis Fordeihin myytävänä

Kirjoita vastaus