apuja keskuslukko/hälytinongelmaan
apuja keskuslukko/hälytinongelmaan
2004 mallisen GC:n kauko-ohjattava keskuslukko/hälytin menee päälle/pois vain 10 cm:n päästä auton vilkkuvaa hälytysvalopampulaa tuulilasin läpi. Paristot virta-avaimiin on vaihdettu. Vika on auton päässä. Oli autokeskuksessa "korjattavana", mutta ei tullut kuntoon. Höpisivät jotain
ovissa olevista moduleista, että olisi pimeenä. En ymmärtänyt ja mahtoivatko ymmärtää itsekään. Vika on kehittynyt vähitellen viime kesästä alkaen, kovilla pakkasilla ei meinannut toimia ollenkaan. Mistä saisi apua/neuvoja kun merkkikorjaamo on ihan onneton? Onko muilla ollut vastaavia vikoja? ET
ovissa olevista moduleista, että olisi pimeenä. En ymmärtänyt ja mahtoivatko ymmärtää itsekään. Vika on kehittynyt vähitellen viime kesästä alkaen, kovilla pakkasilla ei meinannut toimia ollenkaan. Mistä saisi apua/neuvoja kun merkkikorjaamo on ihan onneton? Onko muilla ollut vastaavia vikoja? ET
eero terho
Terve!Minulla auttoi akun vaihto kaukosäätöön.Ennen toimi n.0,5-1m päästä ja vain määrätyllä korkeudella . Nyt n.5m eikä säätimen asennolla tai korkeudella ole kauheasti väliä.Varsinainen syy akun vaihtoon oli ajoittain syttyvä ja moottorin vikavalo jolla mielestäni tuntui olevan yhteys akun varaustilaan. Uusi akku lopettikin myös tämän ongelman. Auto on -02 Gran Cherokee 2,7crd.
Moi, mulla on samanlaista vaivaa -09 compassin ovilukituksessa. Joskus saa painella avainnappia 3-5 kertaa oven vieressä ja joskus aukee parin metrin päästä kerralla. Olen ajatellut jos vaikka olis hapettumaa auton päässä, kun hapettuman takia hälytin huuteli omia aikojaan ennen kuin asiaan kuuluva piirilevy vaihdettiin.
lainataas aihetta ku liippaa läheltä, eli saakos zj:ssä säädettyä hälyttimenherkkyyttä kun on alkanu huutelee satunnaisesti itsekseen ja tänään töissä alko huutaan ku vähä nojasin kylkeen jonka jälkeen koitin uudestaan niin laukeaa todella herkästä ja tosiaan itsekseenkin satunnaisesti luultavimmin tuulenpuuskista