Problem "SOLVED"
Lähetetty: 28.04.2011. 17:25
Eli onkelmia
Kuten kaikki Ravijoen Safarilla olleet huomasi, niin Comanche käy vähän huonosti. Autossa on kone apulaitteineen purkuautosta, joka kävi hyvin.
Vaihdoin tulpat, virranjakajan kannen ja pyörijän ja tulppia vaihtaessa huomasin, että 5:n tulppa on märkä.
Otin käydessä 5:n tulpan johdon irti (saaden samalla sormilleni) ja koneen käynti ei muuttunut ollenkaan.
Kokeilin kahdella eri tulpanjohdolla, joten vika ei ole tulpassa, eikä johdossa. Kokeilin vielä vanhalla tulpalla ja jonkinmoista kipinää se sylkee (johto siis)
Eli missä vika?
Kone toimi purkuautossa, kaikki oheislaitteet paitsi johtosarja on vaihdettu.
Voiko johtosarja aiheuttaa esim sen että ruiskusuutin jää auki?, toisaalta venttiilin pitäisi estää liian bensan pääseminen männän päälle.
Lisäksi koneen käynti paranee, kun ottaa jonkin alipaineletkun irti.
Vanha kone kävi myös yhtä huonosti.
Ehdotuksia, onko vika
- Bensa puolella
- Johtosarjassa
- Koneessa
- Joku muu? Mikä?
- Kanada
Vinkeistä kiitollinen.
Kuten kaikki Ravijoen Safarilla olleet huomasi, niin Comanche käy vähän huonosti. Autossa on kone apulaitteineen purkuautosta, joka kävi hyvin.
Vaihdoin tulpat, virranjakajan kannen ja pyörijän ja tulppia vaihtaessa huomasin, että 5:n tulppa on märkä.
Otin käydessä 5:n tulpan johdon irti (saaden samalla sormilleni) ja koneen käynti ei muuttunut ollenkaan.
Kokeilin kahdella eri tulpanjohdolla, joten vika ei ole tulpassa, eikä johdossa. Kokeilin vielä vanhalla tulpalla ja jonkinmoista kipinää se sylkee (johto siis)
Eli missä vika?
Kone toimi purkuautossa, kaikki oheislaitteet paitsi johtosarja on vaihdettu.
Voiko johtosarja aiheuttaa esim sen että ruiskusuutin jää auki?, toisaalta venttiilin pitäisi estää liian bensan pääseminen männän päälle.
Lisäksi koneen käynti paranee, kun ottaa jonkin alipaineletkun irti.
Vanha kone kävi myös yhtä huonosti.
Ehdotuksia, onko vika
- Bensa puolella
- Johtosarjassa
- Koneessa
- Joku muu? Mikä?
- Kanada
Vinkeistä kiitollinen.