Sivu 1/1
Jeepin madallus?
Lähetetty: 18.11.2011. 19:28
Kirjoittaja ImacInnes
Hei mikähän meikäläiselle nyt on tullut kun rupesin harkitsemaan oman Libertyn madaltamista?
Pysyisi peli katukäytössä ja kyljet suorina.
Ajelisin maastossa sitten JEgoNEERillä.
Onkos kukaan madaltanut moista tai Jeeppiä yleensä?
Kaupasta sais madallusjousia ja nää pärjäävät ameriikan hinnoille.
http://www.jmtech.fi/kauppa/index.php?m ... ts_id=8911
Tänne saa laittaa linkkejä ja kuveja aiheesta.
Tässä jotain aiheeseen liittyvää:
http://www.youtube.com/watch?v=r-eblXnBD1E
http://www.youtube.com/watch?v=bxsAmynX5AU
http://www.youtube.com/watch?v=wWcit-ac ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=kUTgbp81 ... re=related
tässä homma jo rupeaa menemään sairaaksi??
http://www.youtube.com/watch?v=8bjDaBe6 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=E_cUqwhe ... re=related
t. Ismo Ämmä
Lähetetty: 19.11.2011. 1:07
Kirjoittaja 28CRDKJ
Minäkin madalsin!
Vaihdoin oman KooJiin Mitsu vemputukseen!

Lähetetty: 19.11.2011. 13:25
Kirjoittaja filler
28CRDKJ kirjoitti:Minäkin madalsin!
Vaihdoin oman KooJiin Mitsu vemputukseen!


No mutta, sinähän madalsit sitten oikein kunnolla

Lähetetty: 21.11.2011. 11:46
Kirjoittaja A-V
tonttiin vaan, tunnistaa ainakin parkkipaikalla

Lähetetty: 21.11.2011. 11:48
Kirjoittaja JAMANT
A-V kirjoitti:tonttiin vaan, tunnistaa ainakin parkkipaikalla

Jos sen löytää (matala hukkuu muiden matalien joukkoon, korkea näkyy jo kauas)

Lähetetty: 21.11.2011. 16:01
Kirjoittaja rane58
JAMANT kirjoitti:A-V kirjoitti:tonttiin vaan, tunnistaa ainakin parkkipaikalla

Jos sen löytää (matala hukkuu muiden matalien joukkoon, korkea näkyy jo kauas)

Näin on..!!

-Ellei sitten ole kuin oldsi, piiiitkä ja leeeveä...

Re: Jeepin madallus?
Lähetetty: 22.11.2011. 14:37
Kirjoittaja Toni S.
ImacInnes kirjoitti:Hei mikähän meikäläiselle nyt on tullut kun rupesin harkitsemaan oman Libertyn madaltamista?
Hetkellinen mielenhäiriö. Mietipä vaikka viime talvea ja sano sitten että ihan tavalliselle katuautolle ei Helsingissä maavara olisi hyvä ominaisuus...
(Ja mitä keskustelun loppupäähän tulee, länkkyantenni auttaa myös auton löytämisessä parkkipaikalta.

)
Lähetetty: 24.11.2011. 11:42
Kirjoittaja 28CRDKJ
filler kirjoitti:28CRDKJ kirjoitti:Minäkin madalsin!
Vaihdoin oman KooJiin Mitsu vemputukseen!


No mutta, sinähän madalsit sitten oikein kunnolla

Juu, meni hermot kun ei KJ halunnut minun kanssa tulla toimeen!
Jatkuvaan jotain häröjä, tiijä sitte tästä vemputuksestakaan onko se sen parempi? Ainakin paremmat tilat ja tanakampi tiellä...

Lähetetty: 24.11.2011. 17:56
Kirjoittaja filler
28CRDKJ kirjoitti:filler kirjoitti:28CRDKJ kirjoitti:Minäkin madalsin!
Vaihdoin oman KooJiin Mitsu vemputukseen!


No mutta, sinähän madalsit sitten oikein kunnolla

Juu, meni hermot kun ei KJ halunnut minun kanssa tulla toimeen!
Jatkuvaan jotain häröjä, tiijä sitte tästä vemputuksestakaan onko se sen parempi? Ainakin paremmat tilat ja tanakampi tiellä...

Ehkä se oli mustasukkainen, kun kohdistit kaiken huomion wrangleriin
Njoo, oliko murheet italian padassa, mekaniikassa, vaiko sähköissä?
Lähetetty: 25.11.2011. 22:12
Kirjoittaja 28CRDKJ
filler kirjoitti:28CRDKJ kirjoitti:filler kirjoitti:28CRDKJ kirjoitti:Minäkin madalsin!
Vaihdoin oman KooJiin Mitsu vemputukseen!


No mutta, sinähän madalsit sitten oikein kunnolla

Juu, meni hermot kun ei KJ halunnut minun kanssa tulla toimeen!
Jatkuvaan jotain häröjä, tiijä sitte tästä vemputuksestakaan onko se sen parempi? Ainakin paremmat tilat ja tanakampi tiellä...

Ehkä se oli mustasukkainen, kun kohdistit kaiken huomion wrangleriin
Njoo, oliko murheet italian padassa, mekaniikassa, vaiko sähköissä?
Vähän kaikkia... ja viimesintä en edes alkanut tutkimaan... ei halunnut aina lähteä käyntiin.. starttas mut ei herännyt. Ei noitten käyttisten kanssa jouda nysväämään. Ei ole kyllä kerennyt Wrangleriakaan nysväämään...

Lähetetty: 17.12.2011. 19:11
Kirjoittaja luigi
-Ei ole kyllä kerennyt Wrangleriakaan nysväämään..
nyt ois malli jo valmiina..

Lähetetty: 18.12.2011. 0:25
Kirjoittaja rane58
Ruma...

-Toki makuasioista ei voi kiistellä, miks kärpäset tykkää....

Lähetetty: 09.01.2012. 21:30
Kirjoittaja OnOff
Kääpiöt madaltaa autojaan!
Lähetetty: 08.04.2012. 20:53
Kirjoittaja hentpe
Meinasin ite madaltaa tota mun nykyistä Chero projektia. Ajattelin vaan, et miks Jeepin pitäis aina olla korotettu. Mut asiaan....ei mun tietääkseni KJ:n madaltaminen ole mikään juttu, koska se on täysverollinen henkilöauto. Jos otteessa on M1G (maastohenkilöauto), niin saattaa joutua muutostaan M1:seksi (henkilöauto), koska M1G:tä koskee tietyt vähimmäis lähestymis-, ylitys- ja jättökulmat. Jos vaan löytyy KJ:hin E-tyyppihyväksyntä paperilla olevia jousisettejä, niin ei pitäis tulla minkään laista murhetta.
Toi mun oma rojekti onkin sit vähän ongelmallisempi. Se kun on autoverosta vapaa maastoautona. Jos maastoauton määreet ei täyty, niin mitähän mahtaa sanoa katastussetä ja verokarhu.
Mielenkiintoinen kysymys..
Lähetetty: 09.04.2012. 9:21
Kirjoittaja Nyki
"Se kun on autoverosta vapaa maastoautona. Jos maastoauton määreet ei täyty, niin mitähän mahtaa sanoa katastussetä ja verokarhu."
Toi on mielenkiintoinen kysymys, johon voikin löytyä mielenkiintoinen vastaus.
Ammoisina aikoina -80-90 lukujen vaihteessa oli projektina Chevy G30 vani, siis verovapaa kuorma-auto.
Tutkin saisko siitä tehtyä pakun,tai peräti henkilöauton...
Ja verottaja antoi yllättävän vastauksen tuohon projektiin:
Koska auto oli ollut suomessa rekisteröitynä kuorma-autoksi yli 5 vuotta, oli sen vero-osuudet "syöty" ja sen sai ilman veroseuraamuksia muuttaa vaikka henkilöautoksi ilman veroseuraamuksia.
Katsastuksen puolelta taas todettiin, että "edellyttäen, että se on teknisesti mahdollista".
Pelkkä jousitusmuutos ei kelvannut, vaan G10:n akselit piti vaihtaa alle.
Siis kevyemmät ja hentosemmat pakun akselit.
Mulla projekti jäi kesken, mutta silloin oli siis mahdollista tehdä vaikka mitä yllättävää
