Sivu 1/2
Montakos kertaa ootte joutunu tarttaan?
Lähetetty: 31.01.2012. 1:23
Kirjoittaja comancheman88
Nonii elikäs keräillääs tänne tarttailu kertojen määriä ei väliä onko itselläsi bensä vai diesel? Ilman lohkoo peli tulille? Monennellako yrityksellä ootte saanu moottorin käymään, omaa tiiseliäni joutu muutaman kerran koittaan ennen kuin jäi käymään ja seiso semmoset 9,5h kylmällä pelto aukeella, pakkasta oli n.-21.C
Lähetetty: 31.01.2012. 1:44
Kirjoittaja rane58
Tähän mennessä aina ekalla käyntiin, ilman lämmittimiä.

-Kun ei ole tolppaa kuin mökillä...
-Jeep Grand Cherokee Laredo 4.0L Bensa 6-kone. Vm-95.
https://picasaweb.google.com/1041766403 ... ocked=true
5-valintainen vetotapa vipstaaki, toisissa on 3, häh....?
-No, eihän tolla ole starttauksen kanssa mitään tekemistä, ihmettelen...

Montakos kertaa ootte joutunu tarttaan?
Lähetetty: 31.01.2012. 1:58
Kirjoittaja comancheman88
Hienoa, kertoo siitä että tekniikka on kunnossa, tosin ite oon kyllä sitä mieltä että bensakone on hiukan parempi lähteen tulille kylmässäkin tuli todettua viimetalvena nykyisen kesä auton kanssa jonka nokalla lotkottaa Efi v8 ei semmosta kertaa olut että ois tarvinnut useemman kuin yhden kerran startata. Ja vanhahan tuo minun riiseli on joka voi omalta osaltaan vaikuttaa tuohon starttaus kertojen määrään. Mutta tästä on hyvä jatkaa....
Lähetetty: 31.01.2012. 8:29
Kirjoittaja JERKKU
Kun mulla oli vielä toi Rellun diisseli keulilla, ni noi talvikäynnistykset oli yhtä tuskaa. Kunnes käytin pumpun ajoituksen säädössä. Se auttoi kummasti tohon käynnistys ongelmaan.
Lähetetty: 31.01.2012. 10:32
Kirjoittaja Renegade
Aina laakista käyntiin. Lyhyt parin sekunnin starttaus. 3.7 bensakone, optiman akku.
Montakos kertaa ootte joutunu tarttaan?
Lähetetty: 31.01.2012. 13:06
Kirjoittaja comancheman88
Kiitos Jerkku tiedosta, missäköhän olis mahdollista käydä säädättään ajoitusta kun musta tuntuu että tuota on hiukan ruuvattu muutenkin pumpun osalta kun näkyy tuo nafta maistuvan.
Re: Montakos kertaa ootte joutunu tarttaan?
Lähetetty: 31.01.2012. 13:15
Kirjoittaja JAMANT
comancheman88 kirjoitti:missäköhän olis mahdollista käydä säädättään ajoitusta kun musta tuntuu että tuota on hiukan ruuvattu muutenkin pumpun osalta kun näkyy tuo nafta maistuvan.
Mikä tahansa dieseleitä ymmärtävä korjaamo, kysele lähistön korjaamot läpi, kyllä ne kertoo, osaako ne vai ei...
Montakos kertaa ootte joutunu tarttaan?
Lähetetty: 31.01.2012. 13:18
Kirjoittaja comancheman88
Kiitos jamant nopeasta vastauksesta

on se vaan hienoa kun saa nopeasti apua. siispä pitää kysyö hämeenlinnassa sijaitsevasta hämeen dieselistä osaisko ne tehrä jotain tolle.
Re: Montakos kertaa ootte joutunu tarttaan?
Lähetetty: 31.01.2012. 13:25
Kirjoittaja JAMANT
comancheman88 kirjoitti:Kiitos jamant nopeasta vastauksesta

on se vaan hienoa kun saa nopeasti apua. siispä pitää kysyö hämeenlinnassa sijaitsevasta hämeen dieselistä osaisko ne tehrä jotain tolle.
No jos ei osaa, saavat vaihtaa firman nimeä

Lähetetty: 31.01.2012. 21:01
Kirjoittaja La-To
Itekkin mielenkiinnolla starttaillu vähä aika sit hommattua -92 cheroa 4.0HO. Nyt seisoskellu reilun vuorokauden nois -15 pakkasis ja toistaseks, ku palmun alta lähteny.
Montakos kertaa ootte joutunu tarttaan?
Lähetetty: 31.01.2012. 22:25
Kirjoittaja comancheman88
Tänään oli sitten tarttailujen osalta paljon poarempi päivä, laakista tulille ilman sen kummempia kommervenkkejä tais vaan comukalla olla eilen maanantai fiilikset

Lähetetty: 01.02.2012. 8:10
Kirjoittaja JiiPee
En osta ikinä teiltä autoja ku ei oo roikan nokassa.

Lähetetty: 01.02.2012. 8:17
Kirjoittaja ItalianStallion
Vähän rapsakat 30 astetta on ollut pari päivää pakkasta ja vielä on lähtenyt diesel käyntiin. Välillä on tolpassa, välillä ei, mutta aina on ensimmäisellä lähtenyt. Melko laiskasti tuo kyllä kylmänä pyörittää, onneksi pari kierrosta on riittänyt.
Lähetetty: 01.02.2012. 11:44
Kirjoittaja Messier
Minulla menee parissakympissä 30s pyöritystä ja sitten suoraan tulille. eli ei pytty kerrallaan, niinkuin hehkuvikaisessa.
Syy on oletettavasti korkeapainepumpun tiivisteissä, jotka tulisi vaihtaa tai sitten koko korkeapainepumppu--> nafta haisee.
Lohkolämppärin kanssa on kanssa pyöritystä 5-6s enämpi, kuin plussanpuolella.
Niin peli oli Grandi WG 2,7 CRD.
Montakos kertaa ootte joutunu tarttaan?
Lähetetty: 01.02.2012. 14:06
Kirjoittaja comancheman88
Ei sitä jokapaikassa saa roikana nenään, harvemmalla työpaikalla on tolppa paikka, esim. mulla ei oo koskaan ollu roikka paikkaa kun teen mehtäkone hommia työkseni niin auton saattaa joutua parkeeraamaan keskelle ei mitään ja on vaan toivottava että ehtoolla pääsee kotio, muttta toistaiseksi joka kerta on saanut auton tulille ja päässyt turvallisesti kotio. Ei tuo minunkaan tarvitse kuin muutaman kerran pyärähtää niin jo hörähtää tulille vaikka vähän laiskan puoleisesti mutta pääasia että lähtee. Onkos kukaan dieselin omistaja koskaan koittanut 2 hehkutuksen tarttia josta ehjekirja kertoi?