Rock-Trackihan on vastaava kuin Command-Trackikin, vain alemmalla alennusvaiheella? Eli sama vaiva siinäkin, ei jatkuvan nelivedon mahdollisuutta.
Maken pohdinta halpisratkaisusta voisi pitää paikkaansa? Vaikka tässä maassa uudet Wranglerit ovatkin hervottoman kalliita, eivät ne tuolla jenkkilässä ole ollenkaan niin hinnoissaan.
Oma ihmettelyni koski tosin ylipäätänsä tuota logiikkaa "jos tarvitset nelivetoa, ei sinun tarvinne ajaa kuin suoraan" oli neliveto sitten 4H- tai 4L-asennossa. Huomattiinhan se Kesätreffeilläkin taitoajoradalla kun Wrangleristit pohtivat että ajaako tämä nyt takavedolla vai nelivedolla - toisella tavalla vaarana että pito loppuu, toisen kanssa taas ei pääse kääntymään.

Ylipäätänsäkin, neliveto on ihku asia jo ihan asfaltilla kun keli on tarpeeksi liukas - osa-aikaista nelivetoa ei vain välttämättä kovin mielellään laita kestopäällysteellä päälle jos liukkaus on vain paikoittaista.
Jeep Patriot '07, pikkuisen paranneltu.
Ford F-150 '88, kaipaa pikkuisen parantelua.
