Onkos arvon kerholaisilla mahdollisesti kokemuksia tuollaisesta--> http://m.youtube.com/#/watch?v=XgDCZ4VNEqM
Pienessä päässäni joskus ihmetellyt itekseni, että voisi olla näppärä köyhän miehen vinssisysteemi ja nyt yllättäin törmäsin netissä ihan kaupalliseen sovellukseen aiheesta. Ei varmastikkaan mukava käyttää, jos auto muniaan myöten suossa tai mudassa, mutta monessa tapauksessa voisi olla ihan OK. Täysin mekaanisena sovelluksena ei tarvitsisi murehtia sähköistä, eikä vinssin kiinnityksistä autoon kiinteästi/irroitettavaksi.
Eihän tuo mikään HD ratkaisu ole, mutta tuollaisessa kevyessä safari käytössä lienee OK?
http://m.youtube.com/watch?feature=relm ... DKY1MwDCWE
http://m.youtube.com/#/watch?feature=re ... Y4cKc4FKSM
http://www.bushwinch.com.au/index.html
Vannevinssi
Vannevinssi
Jeep Liberty 3.7 Limited -04
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
Näin aloittelevana maasturin omistajana veikkaisin ettei tuo ratkaisu toimi kunnolla, esim.jos/kun auto on keskellä mutakuoppaa renkaat upoksissa ja pitäis saada laitettua se kela kiinni vanteeseen..
Luulisin ja vaikuttaa siltä että se on suunniteltu tuonne kuiville maille, kun hiekka on helpompi heittää sivuun kelan kiinnitystä varten, mut se on vaan mun mielipide ja viisaammat voi kertoa miten asia on
Luulisin ja vaikuttaa siltä että se on suunniteltu tuonne kuiville maille, kun hiekka on helpompi heittää sivuun kelan kiinnitystä varten, mut se on vaan mun mielipide ja viisaammat voi kertoa miten asia on

Njoo, niin kuin tuossa edellä mainitsinkin, ei ole varmastikaan herkku käyttää mutarännissä... joskin mudassa nyt muutenkaan kiva tarpoa, jollei jotain fetissiä ole siihen suuntaan._TS_ kirjoitti:Näin aloittelevana maasturin omistajana veikkaisin ettei tuo ratkaisu toimi kunnolla, esim.jos/kun auto on keskellä mutakuoppaa renkaat upoksissa ja pitäis saada laitettua se kela kiinni vanteeseen..
Luulisin ja vaikuttaa siltä että se on suunniteltu tuonne kuiville maille, kun hiekka on helpompi heittää sivuun kelan kiinnitystä varten, mut se on vaan mun mielipide ja viisaammat voi kertoa miten asia on
Onhan tuollaisessa muutakin ongelmaa: jos yhdellä kelalla haluaa kelata, pitää olla lukkoperä. Kivikossa saa olla tarkkana, jottei kela osu kiviin. Etupyrään jos kiinnittää, on varmuudella ratissa pitelemistä, jne...
Siltikin ihan nokkela juttu, ollakseen vuodelta miekka ja kilpi, mun mielestä

Jeep Liberty 3.7 Limited -04
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
Melkein kokemusta tuosta. Kerran jäin kallion keskelle suolle pohjaa myöten kiinni. Eikä ollut UGUssa vinssiä silloin. Kääräisin liinat ja köydet auki ja toiseen etupyörään kiinni. Autossa oli ARBit, niin siitä vaan vetoa. Köysien katkettua pari kertaa pamahti vetari ristikosta. Auto ei ollut liikkunut noilla yhtään... Piti nöyrästi alkaa soitella ympäriinsä löytääkseen hinurin, lopulta yksi turvesuotraktori kävi hakemessa meidät pois keskeltä pehmeintä metsää...
Yli 99% maapallon pinta-alasta ei ole tietä...
FJDC #6 + "CSI" JK Rubicon 2.8 A5 Unlimited -08 + "CHE" KJ 3.7 A4 Renegade -04 vmolla
FJDC #6 + "CSI" JK Rubicon 2.8 A5 Unlimited -08 + "CHE" KJ 3.7 A4 Renegade -04 vmolla