Cherokeen virtalukko ongelma

Tänne kaikki yleiset tekniikan kyssärit....
maxikainen
Viestit: 12
Liittynyt: 13.03.2011. 6:11
Paikkakunta:

Cherokeen virtalukko ongelma

Viesti Kirjoittaja maxikainen » 26.01.2013. 18:55

Morjens toverit!Käytin eilen rakkaan jeeppini katsastus konttorilla.Kaikki meni hienosti ja tuoreen leiman plätkäsivät paperiin.Ajoin auton kotipihaan ja sammutin.Tunnin päästä olin lähdössä liikenteeseen,hyppäsin autoon,virta-avaimesta kääntö hehkutukselle ja star.. mitä hittoa!!Auto ei puhu mitään vaikka virrat ja kaikki toimii??Pari minuuttia kiroamista ja avaimen vääntöä,ei tapahtumia.Sisälle kahville ja miettimään,onneks muistin lukeneeni täältä jotain virtalukko ongelmista.Tietokone auki ja googlettamaan,tunti koneella ja eiku purkamaan autoa.Eka kertaa virtalukon kimpussa ja enin aika kuluu miettimiseen.Lopulta,sherlock maisella päättelyllä,virtalukko ja pohja pöydällä purettuna.Diaknoosi osoittautui oikeaksi,virtalukon käyttöakseli murtunut palasiksi.Onneksi jeep velho Jamantilla näytti olevan pelkkää käyttöakselia saatavilla,tilaus jo vetämässä :DKuva tässä koko komeus purettuna Kuva ja tässä itse syyllinen
Jamant voi valmistautua puhelin neuvontaan,kun alan tätä kasaamaan :D
Onneksi kesti sen katsastuksen ajan,yleensähän jotain hajoaa just aseman pihalla :)
Jeep Cherokee Sport -06 2,8crd aut.

siffo
Viestit: 170
Liittynyt: 14.09.2009. 11:03
Paikkakunta: Sipoo

Re: Cherokeen virtalukko ongelma

Viesti Kirjoittaja siffo » 26.01.2013. 22:12

maxikainen kirjoitti:Onneksi kesti sen katsastuksen ajan,yleensähän jotain hajoaa just aseman pihalla :)
Heh, minulla kävi juuri noin tuossa vuoden vaihteessa :shock:
Ei tosin Jeepin kanssa vaan tuon työmatkakulkineen kanssa. Eli katsastusmies yritti aseman pihasta käynnistää autoa ja lukosta akseli poikki. Jäi sitten katsastamatta ja oli viimeinen päivä hoitaa homma, joten leima vanhaksi. Pikkasen harmitti ettei kestäny vielä sitä yhtä käynnistystä. Sitten kun sain lukon vaihdettua ja menin yrittämään uudelleen niin muuten olisi mennyt läpi mutta käsijarrussa oli 75% heittoa, kun 70% olis saanu olla. Eipä sitä ole tossa automaatin kanssa pahemmin tullu käytettyä. Ja eikun takasin kotia ja bussilla töihin. Sitten seuraavana viikonloppuna säädin huonommin pitänyttä puolta pari napsua kireämmälle ja maanantaina kokeilemaan uusiksi ja 20% oli eroa toisinpäin ja vihdoin leima paperissa.
Tulipahan bussilla matkatessa kantapään kautta opittua ettei välttämättä ole pakko jättää sitä katsastamista ihan viimeiseen mahdolliseen päivään :roll:

Kirjoita vastaus