Kuuluupi kasimoottorin oikealta puolelta muuta ei saa paikallistettua kuin rintapellin lähelle. tiiviste vai murtuma pakosarjassa??Epäillä vois myös anturia (mikä??) joka on pakosarjassa.
Onko pakosarjan irroittamisessa huomioitavia asioita, korjausopaassa mainittiin irroittamis ja kiinnitysjärjestys sekä pulttien järjestys. Mielessä kummittelee muutama katkennut pultti...rostoffia ainakin.
Pakosarjan kiinnitys putkeen on kinkkisen näköinen irroitettavaksi, edessä oleva suodatin(moottoriöljynkö??) on varmaan otettava pois.
Edellinen omistaja oli vaihtanut uuden katalysaattorin ja liitos oli jäänyt vuotavaksi, tukin ensin sen jos vuotoääni kuitenkin johtuu putkea pitkin mottoritilasta kuuluvaksi.
Vuotoääni pakosarjasta
EGR-putki on kiinni pelkääjänpuolen pakosarjassa ihan takana (takaapäin) ja toinen pää menee imusarjaan sen takaosasta!!
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1