Löytyisikö joku grandin omistaja joka lähtisi hakemaan mun kanssa pikkulohko grandia varaosiksi virosta, arvelen et ko. peli irtoaa 2000 eurolla kilsoista ei ole tietoa, mutta muuten näyttää ehjältä, mä tarvitsisin toiset vanteet, sitten poksautin tuolta jatilasta poislähtiessäni oikean peilin päreiksi yhtä koivuu vasten, ei muuta mutta on tietenkin sähköpeili ja lämmitettävä:( Muutenkin tarttisin pelti ym. varaosia, kone ja lootat ym. alustan osat mulla on kondiksessa joten ne joutaisi jollekin toiselle. Tässä linkki autoon jota kaavailen varaosakärryksi:
http://fin.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kimppa varaosa Grand Cherokee
Kimppa varaosa Grand Cherokee
Pihallinen Jeeppejä
-
Mielenkiintoinen varaosapeli, mutten jouda millään Viroon asti hakemaan.
Tuot sen lähemmäs, niin ostan sulta jämät?
Itse kaipailen eniten etuakselia ja jakolaatikkoa. Eipä nuo nahkapenkitkään pahaa tekis, omat kun on 300tkm istutut kankaiset...
Minkälaista kimppaa suunnittelit? Hinnallisesti/osien jaon suhteen? Tai tuossa sun viestissähän taitaa jo sun pääasialliset osatarpeet olla.

Itse kaipailen eniten etuakselia ja jakolaatikkoa. Eipä nuo nahkapenkitkään pahaa tekis, omat kun on 300tkm istutut kankaiset...

Minkälaista kimppaa suunnittelit? Hinnallisesti/osien jaon suhteen? Tai tuossa sun viestissähän taitaa jo sun pääasialliset osatarpeet olla.
Juu, kyllä niitä osatarpeita tulee jos meinaa jatkossakin metsässä ajella. Meinasin tosiaan peltiosat, lasit, vanteet ja oikeastaa korista irtoovat ottaa omaan käyttöön, itse tekniikka voisi olla oma osansa, joku varmaan osaisi minua paremmin laskea mikä osa autosta mitäkin maksaa,, sanotaan että jos 1-2 kaveria lähtis vielä kimppaan vielä eikä olisi pahoja päällekkäisiä tarpeita, kannattaisi toi hakea pois kuleksimasta. Oma harrastebudjetti ei nyt yksin kestä tollasta ostosta.
Pihallinen Jeeppejä