Moro
Eli otsikon mukainen neljän litran suoralla kutos koneella oleva jeeppi nykii. Nykimistä esiintyy erityisesti kun kone on kylmä ja loppuu koneen lämmettyä. nykiessä myös kirrokset heittelee ja välillä tuntuu että kone ihan hyytyy/meinaa sammua. kierrokset altoilee myös tyhjäkäynnillä ja usein tyhjäkäynnillä kierrokset myös nousevat normaalia korkeammiksi vähäksi aikaa ennen kuin laskevat. ongelma on tuntunut pahenevan pikkuhiljaa ajan myötä. olen aikaisemmin jo vaihtanut kiertokammen aesento tunnistimen,tyhjäkäyntimoottorin ja kaasuläpän asentotunnistimen sekä katin jälkeisen lamndan. Eli mikähän voisi aiheuttaa tuon nykimisen.
Jeep grandcherokee zj 96 nykii
Re: Jeep grandcherokee zj 96 nykii
1. Lue vikakoodit
2. Älä vaihda turhaan osia ennenkuin tiedät missä on vika, ihan hukkaan heitettyä rahaa eikä vika silti korjaudu
3. Kampuran asentotunnistin yleensä Jeepin kuutosessa tekee sen, että kone ei starttaa ollenkaan.
4. Katalysaattorin jälkeinen lambda ei vaikuta moottorinohjaukseen tippaakaan, se vain nuuskii onko katti ehjä. Hukkaan meni nekin rahat..
Aloita noista vikakoodeista, jos on jotain vikakoodeja tallessa niin laita tänne. Se helpottaa oleellisesti diagnosointia. Jos ei ole vikakoodeja niin sitten pitää alkaa pähkäilemään
2. Älä vaihda turhaan osia ennenkuin tiedät missä on vika, ihan hukkaan heitettyä rahaa eikä vika silti korjaudu
3. Kampuran asentotunnistin yleensä Jeepin kuutosessa tekee sen, että kone ei starttaa ollenkaan.
4. Katalysaattorin jälkeinen lambda ei vaikuta moottorinohjaukseen tippaakaan, se vain nuuskii onko katti ehjä. Hukkaan meni nekin rahat..
Aloita noista vikakoodeista, jos on jotain vikakoodeja tallessa niin laita tänne. Se helpottaa oleellisesti diagnosointia. Jos ei ole vikakoodeja niin sitten pitää alkaa pähkäilemään

'98 ZJ 5.9 Limited, putkihelmat- ja puskurit, yms. härpäkettä
Moro!
Minun Jeeppiin vaihdettiin Autokeskuksessa tulppajohtosarja ja nykiminen loppui siihen paikkaan.
t. Artsi
Minun Jeeppiin vaihdettiin Autokeskuksessa tulppajohtosarja ja nykiminen loppui siihen paikkaan.
t. Artsi
No JEEP today
HARLEY-DAVIDSON 2006 DYNA Wide Glide (FXDWGI)

HARLEY-DAVIDSON 2006 DYNA Wide Glide (FXDWGI)
Moro
Vikakoodit on luettu eikä anna mitään ja nuo osat on vaihdettu muiden vikojen/ olivat selkeästi viallisia/rikki hiljattain mutta mainitsin ne kuitenkin kun ajattelin että esim:tyhjäkäyntimoottori vaikuttaa tyhjäkäyntiin. Tulpan johdot,tulpat,sytytys puola,virranjakajan kansi ja pyöriä on vaihdettu n.15000km sitten.
Vikakoodit on luettu eikä anna mitään ja nuo osat on vaihdettu muiden vikojen/ olivat selkeästi viallisia/rikki hiljattain mutta mainitsin ne kuitenkin kun ajattelin että esim:tyhjäkäyntimoottori vaikuttaa tyhjäkäyntiin. Tulpan johdot,tulpat,sytytys puola,virranjakajan kansi ja pyöriä on vaihdettu n.15000km sitten.
Auttasko nämä käyntihäiriöihin
-imusarjan ja kaasuläpästön perusteellinen puhdistus hammasharjalla ja carburetor cleanerillä
-Bensasuodattimen vaihto ja injector cleaneria tankkiin.
-Karstanpolttoajoa motarilla ja öljynvaihto perään.
Minulla aiheutti nykymistä etummainen happitunnistin, vaihdoin sen alkuperäisvalmistajan sensoriin (NTK) ja nykiminen loppui.
-imusarjan ja kaasuläpästön perusteellinen puhdistus hammasharjalla ja carburetor cleanerillä
-Bensasuodattimen vaihto ja injector cleaneria tankkiin.
-Karstanpolttoajoa motarilla ja öljynvaihto perään.
Minulla aiheutti nykymistä etummainen happitunnistin, vaihdoin sen alkuperäisvalmistajan sensoriin (NTK) ja nykiminen loppui.
ZJ -96 4.0, Np242, panssarit, korotus
Suzuki Baleno 1.6
Suzuki Baleno 1.6