Grand Question

Tänne kaikki yleiset tekniikan kyssärit....
Avatar
Sam66
Viestit: 297
Liittynyt: 11.03.2009. 9:30
Paikkakunta: Nurmijärvi Uusimaa p. 045 111 3645

Grand Question

Viesti Kirjoittaja Sam66 » 12.06.2009. 8:38

Näin se hulluus syvenee, kun nyt olisi tarkoitus hankkia käyttöpeliksi Grandi mallia 2001 3.1 Dieselillä. Auto on siistissä kunnossa päällisin puolin (170tkm) mutta tuo tekniikka ihmetyttää. Kukas tietäisi kertoa mm. mistä sen kone on peräisin ja onko jotain grande pulmia odotettavissa? Onkohan siinä muu tekniikka samaa kuin vastaavassa bensakoneisessa? Nyt olis hyvä saada niin plussia kuin miinuksiakin tietoon kun lompakkookaan ei vielä ole tuuletettu sillä kymppitonnilla.
-Sami-
Ps. mukavaa kesää kaikille, ja kiitoksia jo etukäteen vastauksista, kesätreffeil nähdään.
Pihallinen Jeeppejä

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6435
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 12.06.2009. 9:59

Kone on VM:n kone, Italianojen maasta!! Kansivikoja ja öljyvuotoja lohkon ja taka-adapterin välistä!! Noi on ne yleisimmät viat!! Osasia on varastossa aika hyvin täällä, esim adapteri: http://www.jamant.fi/adapteri-31td-jam2 ... -2351.html ja kansi: http://www.jamant.fi/kansi-xjzjwj-2531t ... -1843.html .... Ja tarvittaessa lisää tietoa saa puhelimitse....
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

Avatar
Sam66
Viestit: 297
Liittynyt: 11.03.2009. 9:30
Paikkakunta: Nurmijärvi Uusimaa p. 045 111 3645

Viesti Kirjoittaja Sam66 » 13.06.2009. 7:14

Kiitoksia jamantille faktoista, onko kellään harrastajalla alla ko. autoa tällä hetkellä? Missä esim. käytännön kulutuslukemat huitelee jne.
Pihallinen Jeeppejä

ristokakko
Viestit: 62
Liittynyt: 23.04.2008. 22:25
Paikkakunta: nastola

Viesti Kirjoittaja ristokakko » 13.06.2009. 11:51

En omista kyseistä autoa ,mutta tuttavapiiristä löytyy kyseinen hieno vehjes.Mielestäni pikkasen alimitoitettu kone teholtaan tohon autoon.Kulutus pyörii n 11,5-12l/100km ja Mikään tykki se ei ole mutta ei sillä jää jalkoihinkaan.Käy vetohommiin ja kiirettömään ajoon hyvinkin ja onhan se nyt kuitenkin JEEP :D Osta pois ja liity jeeppikerhoon!
Chevrolet silverado k1500 6,2d .33x12,5x15+2" korotus

Jeep Compass 2,4M5 Limited -09 (Mallisarja -07)

Avatar
Sam66
Viestit: 297
Liittynyt: 11.03.2009. 9:30
Paikkakunta: Nurmijärvi Uusimaa p. 045 111 3645

Viesti Kirjoittaja Sam66 » 14.06.2009. 20:17

Juu, olen jo kerhossa, kiitos kutsusta ja pihalla rötköttää yksi pikkulohko grandikin vm -96 :D
Tiedätkö dieselistä minkälainen se on huoltaa, onko siinä esim. vaihdettava jakohihna? Minkälainen se on talvella, pystyykö pitämään lämmöt jne.. Mistään ei oikein löydy tällaista käytännön tietoa.
Pihallinen Jeeppejä

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6435
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 14.06.2009. 20:23

Jakopää rattailla, ei tartte konetta avata huollonomaisesti, vain jos jotain korjattavaa syntyy!! Vm:n koneiden kattava tietopaketti on tekeillä tonne mun nettikaupan tietosivuille, kun vaan kerkeis ja jaksais vaihtaa ammattia (korjaajasta kirjailijaksi :lol: :lol: :lol: )!!!
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

Kirjoita vastaus