HUOM! KJ hemmot.
HUOM! KJ hemmot.
Ovatko Kj.n omistajat käyneet vaihtamassa merkkiliikkeessä alapallonivelet?
Tämä kuuluu takuun/takaisinkutsun piiriin ja on tietenkin maksuton operaatio
joten kannattaa kysellä asiaa auton valmistenumeron perusteella. Itselleni vaihdatin ja auto on -02 mallia.
Tämä kuuluu takuun/takaisinkutsun piiriin ja on tietenkin maksuton operaatio
joten kannattaa kysellä asiaa auton valmistenumeron perusteella. Itselleni vaihdatin ja auto on -02 mallia.
Joo, kyllähän posti recall´eista yleensä kulkee mutta ei tavoittanut minuakaan.
Huvittavinta oli ettei asiasta minua infonnut merkkihuolto vaan Hummerin huollosta sain tiedon asiasta (ja tsekkasivat vielä onko vaihtoon aihetta => ja oli).
Ja hehheh, vaihdon jälkeen merkkihuollon työpomo pyöritteli laskua että "mitähän minä tälle teen". Meinasin sanoa että tunge vaikka p...., kiitoksena asiantuntevasta informaatiosta.
No, tälleen meidän suunnalla.
Recall muuten taitaa mennä tänä vuonna umpeen (?).
Huvittavinta oli ettei asiasta minua infonnut merkkihuolto vaan Hummerin huollosta sain tiedon asiasta (ja tsekkasivat vielä onko vaihtoon aihetta => ja oli).
Ja hehheh, vaihdon jälkeen merkkihuollon työpomo pyöritteli laskua että "mitähän minä tälle teen". Meinasin sanoa että tunge vaikka p...., kiitoksena asiantuntevasta informaatiosta.
No, tälleen meidän suunnalla.
Recall muuten taitaa mennä tänä vuonna umpeen (?).
Niin
Itsekkin aikoinaan kuulin alapallo-asiasta ja silloin Tampereen autokeskukseen soittelin he pyysivät valmistenumeron jonka annoin ja kuinka ollakkaan mun auto ei kuulunut vaihdon piiriin. Vaasassa (käyttöauto) otin asian puheeksi ja taas katsottiin koneelta numeron perusteella asiaa ja kas kummaa auto kuuluikin vaihdon piiriin. Oliko lie tampereella laittaneet jonkun numeron koneelle väärin? ..en tiedä. Mutta kotiin ei asiasta postin välityksellä mitään tullut. Nyt hiljattain kuulin myös että joistakin Kj jeepeistä on otettu kardaanin tukilaakeri pois ja kojelaudan alle jotain tukirautoja vaihdeltu. Mun auto ei kuulunut tähän sakkiin. Ottakaa selvää kuuluko teidän autot 

Hommasin tuollaisen KJ:n pari kuukautta sitten ja minulle tuo asia selvisi AKE:n kautta http://www.ake.fi/ake/akerecall/
Nyt auto on menossa ko. nivelten vaihtoon...
Eipä ollut eka omistaja tuota hommaa tiennyt tai tehnyt.
Auto on vm. 02
Nyt auto on menossa ko. nivelten vaihtoon...
Eipä ollut eka omistaja tuota hommaa tiennyt tai tehnyt.
Auto on vm. 02
2.5 diisseli tuossa nakuttaa.
Nivelvaihtoepisodi päättyi kummallisesti kun selvisi, että autoon olikin jo vaihdettu nuo pallonivelet noin vuosi sitten. Sain mukaani tulosteen, jossa tuo asia varmistui. Kumma kun tuota tietoa ei ollut käytössä, kun asiasta paikallisesta merkkihuollosta eka kerran kyselin ja huoltoaikaa varattiin. No pääasia lienee, että tuo asia on kunnossa.
Nivelvaihtoepisodi päättyi kummallisesti kun selvisi, että autoon olikin jo vaihdettu nuo pallonivelet noin vuosi sitten. Sain mukaani tulosteen, jossa tuo asia varmistui. Kumma kun tuota tietoa ei ollut käytössä, kun asiasta paikallisesta merkkihuollosta eka kerran kyselin ja huoltoaikaa varattiin. No pääasia lienee, että tuo asia on kunnossa.
Ok
Jep. Se on sitten samanaiheinen kulkine kun mulla. Hyvä juttu niin saa kokemuksia vaihrella
Mulla on nyt 100tkm tullu mittariin ja pitäis perien ja vaihteiston öljyt vaihtaa tai vaihdattaa. 50tkm vaihdoin viimmeksi. Pelannu on ihan ok. Korotussarja olis mielessä mutta katsotaan nyt.

Ei noita takaisin kutsuja liikaa mainosteta, eikä löydy tuolta aken sivuilta myöskään tietoa KJ 2.8 crd:n öljynsuodattimen jalan vaihto kamppanjasta. Jos kellä on kyseisellä koneella oleva auto kannattaa kysäistä merkkiliikkeeltä onko vaihto suoritettu, jos on ei alkuperäinen öljynsuodatin käy uuteen jalustaan.