Zj pyöränkulmien säätö
Zj pyöränkulmien säätö
Tuli laitettua alle rough countryn 3,5" korotussarja. Se kävi paikallisella pajalla kulmien säädössä. No eihän ne saaneet niitä edes melkein. Auraus sentään on kohdallaan mutta caster on päin honkia. Eivät kuulemma saaneet paremmaksi. Onko toi oikeesti noin vaikea saada säädettyä vai eikö pojat osanneet? Tuossa sarjassaha on ne kiinteät alavarret. Pitäisikö laittaa nyt sitten säädettävät että saa sellaisen lapun mitä kehtaa näyttää katsastuksessa? Vai vaihtaa pajaa?
Re: Zj pyöränkulmien säätö
Säätövarat (jos on, kaikissa ei edes ole epäkeskopultteja tai soikeita reikiä) ei välttämättä riitä... Pitää tehdä joko isommat reiät tai säädettävät tukivarret...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Re: Zj pyöränkulmien säätö
Ei joka pajalla näköjään onnistu edes säädettävillä varsilla
Itse käytin suunnattavana oman ZJ:n, jossa myöskin 3.5" RC korotussarja sillä poikkeuksella, että edessä säädettävät tukivarret.
Autoa viedessä sain kuulla asentajalta, että ei säätöjä saa kohdalleen kun on korotettu ja jäykät akselit. Sitten kun hain auton säädöstä, niin asentaja sanoi, että on niin huono ajaa, ettei viittiny enempää säätää kun aina säädön jälkeen pitää käydä ajamassa 10km ennen uutta mittausta No oli se aurauksen saanut kohdalleen ja saanut paperille jollakin tavalla näyttämään hyvältä, mutta pitänee sitten ite säädellä casteri jollakinlailla kohdalleen...
Itse käytin suunnattavana oman ZJ:n, jossa myöskin 3.5" RC korotussarja sillä poikkeuksella, että edessä säädettävät tukivarret.
Autoa viedessä sain kuulla asentajalta, että ei säätöjä saa kohdalleen kun on korotettu ja jäykät akselit. Sitten kun hain auton säädöstä, niin asentaja sanoi, että on niin huono ajaa, ettei viittiny enempää säätää kun aina säädön jälkeen pitää käydä ajamassa 10km ennen uutta mittausta No oli se aurauksen saanut kohdalleen ja saanut paperille jollakin tavalla näyttämään hyvältä, mutta pitänee sitten ite säädellä casteri jollakinlailla kohdalleen...
Grand Cherokee 5.9 Ltd
Re: Zj pyöränkulmien säätö
Aijaa, ihan uus tieto toi 10 km:n lenkki, mihin se perustuu??
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Re: Zj pyöränkulmien säätö
-Lähin viinakauppa lapissa....?
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.
Jeep Grand Cherokee 4L vm-95
Oldsmobile 98 Luxury Sedan 425cid vm-66
Honda CB 750 F2 Seven Fifty vm-98
Myydään https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912
Jeep Grand Cherokee 4L vm-95
Oldsmobile 98 Luxury Sedan 425cid vm-66
Honda CB 750 F2 Seven Fifty vm-98
Myydään https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912
Re: Zj pyöränkulmien säätö
Ehkä se ei ollut päässyt ajamaan Jeeppiä, niin piti valehdella asiakkaalle että sai testata?
'98 ZJ 5.9 Limited, putkihelmat- ja puskurit, yms. härpäkettä