Patriotin omistajat, HUOM!!!

Tänne kaikki yleiset tekniikan kyssärit....
Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6435
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Patriotin omistajat, HUOM!!!

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 22.12.2009. 15:09

Katsokaas etualatukivarresta pallonivelien kunto!!

Just tänään vaihdoin 9/2007 käyttöönotetusta alatukivarren!! Oli oikeanpuolen alapallo niin väljä, että en uskaltanut enää antaa asiakkaan ajaa sillä!! Sai viime perjantaina keksiä kyydin kotiin, auto jäi pihalle!! Ei paha vaihtaa, mutta alapalloa ei saa erikseen, koko tukivarsi vaihdettava!!
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

Toni S.
Viestit: 325
Liittynyt: 09.04.2008. 23:23
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Toni S. » 23.12.2009. 9:48

Onko mitään vihjeitä vähemmän tekniikasta ymmärtäville että miten kyseinen toimenpide kuuluisi suorittaa, mitä ollaan katsomassa...?

Ja kannattaa tosiaan nitistä takuuhuollossa kolinoista sun muista niin kauan kun sitä takuuta on. :) Minulla kesti parikin käyntiä ennen kuin sain Autokeskuksen huollon tajuamaan että jotain voisi tehdäkin.
Jeep Patriot '07, pikkuisen paranneltu.
Ford F-150 '88, kaipaa pikkuisen parantelua.

Kuva

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6435
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 23.12.2009. 9:52

Toni S. kirjoitti:Onko mitään vihjeitä vähemmän tekniikasta ymmärtäville että miten kyseinen toimenpide kuuluisi suorittaa, mitä ollaan katsomassa...?
No tuossa tapauksessa oli ihan omistaja joka sanoi, että jotain kolisee ja kun nostin auton ilmaan, etupyörä klotas ihan selvästi alareunastaan sisään/ulos, siis pyörät ilmaan ja reipas ote etupyörästä, jos klotaa, on jotain väljää!!
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6435
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 17.01.2011. 20:19

Muistutetaas taas, kun olis taas nosturilla Patriot, jossa alapallot ihan loppu, tämä ei ole ihan kolmea vuotta ollut ajossa (käyttöönotto 2/08 ) ja molemmat alapallot klotaa niin että en anna asiakkaan ajaa metriäkään, pelottaa, näitä on varmaan liikenteessä enemmänkin.....
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

Avatar
28CRDKJ
Viestit: 301
Liittynyt: 12.02.2010. 22:38
Paikkakunta: Liperi

Viesti Kirjoittaja 28CRDKJ » 17.01.2011. 21:56

Kohta varmaankin tulee ilmoitus maahantuojalta, jossa tulee lisä takuu?
Tai ainakin olisi syytä tulla!
ex 2006 KJ 2,8CRD Aut.
*MYYDÄÄN! 2001 TJ Wrangler 4,0 Aut.
*1987 YJ Wrangler 4,2 Aut. +6" Skyjacker +2"BL
*1980 & 1984 SJ Cherokee 4,2 Man.
*2007 WK Grand Cherokee 3.0 CRD Aut. QD2 +2" OME

Toni S.
Viestit: 325
Liittynyt: 09.04.2008. 23:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Patriotin omistajat, HUOM!!!

Viesti Kirjoittaja Toni S. » 18.01.2011. 8:31

JAMANT kirjoitti:Ei paha vaihtaa, mutta alapalloa ei saa erikseen, koko tukivarsi vaihdettava!!
Moogilta saa erikseen pallonivelen.
Jeep Patriot '07, pikkuisen paranneltu.
Ford F-150 '88, kaipaa pikkuisen parantelua.

Kuva

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6435
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Re: Patriotin omistajat, HUOM!!!

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 18.01.2011. 9:26

Toni S. kirjoitti:
JAMANT kirjoitti:Ei paha vaihtaa, mutta alapalloa ei saa erikseen, koko tukivarsi vaihdettava!!
Moogilta saa erikseen pallonivelen.
Voi olla, mutta tukkurien luettelot ei tunne ja kun ei ole varaosanumeroa, ei löydy tukkureilta tavaraakaan!! Ja sama vaiva siinä on, tukivarren joutuu irroittamaan ja vierastan peltiseen tukivarteen prässättävän nivelen vaihtoa, jää väljäksi reikään, tosi turvallista sekin!!!
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

kozel
Viestit: 1315
Liittynyt: 15.11.2009. 21:26
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja kozel » 18.01.2011. 10:09

Tuo moogin nivel laitetaan prässillä kiinni ja lukitaan vielä seekerillä/lukitusrenkaalla lisäksi- Tosin #&%! se siihen peltiseen tukivarteen oli prässätä kun melko pehmeää tavaraa se.. :)
Toni S. varmaan voi pistää sen varaosanumeron.

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6435
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 18.01.2011. 10:37

Eikä sen tukivarren vaihtokaan ole iso työ, ja parempi siitä tulee, pienemmällä vaivalla/riskillä!!

Niin ja yleensä tukivarren takimmainen puslakin on paskana!! Uudessa tukivarressa on uudet puslat paikoillaan...
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

Kirjoita vastaus