Tänne kaikki yleiset tekniikan kyssärit....
-
Sam66
- Viestit: 297
- Liittynyt: 11.03.2009. 9:30
- Paikkakunta: Nurmijärvi Uusimaa p. 045 111 3645
Viesti
Kirjoittaja Sam66 » 17.01.2010. 20:14
Tällaista jälkeä syntyy ajettaessa 80km/h kylki edellä koivuun. Tiellä oli jäinen kohta ja vauhti oli tilanteeseen nähden liian kova ja rokki soi kun mentiin pöpelikköön. Onneksi ei ollu kukaan apumiehen paikalla eikä takapenkillä, sillä siellä olisi käynyt huonosti. Nyt vähän harmittaa kun ei ollut kaskovakuutusta autossa. Tämä menee siis purkuun ja pyytäisinkin vähän hinnoitteluapua kavereilta ennen kuin pistän nettivaraosaan listaa. Ko. auto oli 194tkm ajettu ja teknisesti loistavassa kunnossa, koneena 5,2l kasi. Kuskinpuolen kylki, peräpää ja keula puskuria lukuunottamatta säilyivät ehjänä. Auto käy normaalisti ja sillä voi ajaa. Oikea etupyörä oli tyhjentynyt mutta siinäkin pysyy paineet, kuvassa siis varapyörä.
Näitä kuvia kannattaa muuten vilkaista parikin kertaa jos itsestä tuntuu siltä että välillä mennään liian lujaa...
Pihallinen Jeeppejä
-
JAMANT
- Site Admin
- Viestit: 6435
- Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
- Paikkakunta: Espoo
-
CONTACT:
Viesti
Kirjoittaja JAMANT » 18.01.2010. 18:27
Melko solmuun on ovet menny

!! Onkos sulla ajoautoa ollenkaan, nyt, kun FSJ:kin seisoo mun pihalla (siinä on muuten eturekisterikilpi väärinpäin)??
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
kuningaskulkuri
- Viestit: 129
- Liittynyt: 27.03.2008. 20:22
- Paikkakunta: vantaa
Viesti
Kirjoittaja kuningaskulkuri » 18.01.2010. 19:00
Eihän tuo ihan toivottomalta näytä kuvissa.. Uudet ovet ja keskitolppa ja ehkä kattopelti. Helmat oikoo niin että saa tilalle palkit niin hyvä siitä vielä tulee.. Kun olis paikka missä laittaa niin ostaisin koko auton.
-
Sam66
- Viestit: 297
- Liittynyt: 11.03.2009. 9:30
- Paikkakunta: Nurmijärvi Uusimaa p. 045 111 3645
Viesti
Kirjoittaja Sam66 » 18.01.2010. 19:29
JAMANT kirjoitti:Melko solmuun on ovet menny

!! Onkos sulla ajoautoa ollenkaan, nyt, kun FSJ:kin seisoo mun pihalla (siinä on muuten eturekisterikilpi väärinpäin)??
Juu, on tuossa farmarifiiaatti ja emännällä tila-auto, että kyllä tässä liikkeelle pääsee... Eikös muuten oo hyvä rekkari, 966-SIX toisinpäin
Kuningaskulkurille: Kyllä tuo korjausvaihtoehto on pakko sulkea pois, koska tuo katto on rutussa koko matkalta, niin että se on työntänyt kuskin puolen tolpatkin vinoon, veikkaan että oikaisu tulisi liian kalliiksi.
Pihallinen Jeeppejä
-
JAMANT
- Site Admin
- Viestit: 6435
- Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
- Paikkakunta: Espoo
-
CONTACT:
Viesti
Kirjoittaja JAMANT » 18.01.2010. 19:38
Sam66 kirjoitti:
Eikös muuten oo hyvä rekkari, 966-SIX toisinpäin
Joo, vähän aikaa piti oikeen katsoa, että mitäs tossa kilvessä on oikeen pielessä, sitten tajusin!!
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
Sam66
- Viestit: 297
- Liittynyt: 11.03.2009. 9:30
- Paikkakunta: Nurmijärvi Uusimaa p. 045 111 3645
Viesti
Kirjoittaja Sam66 » 20.01.2010. 19:20
Pihallinen Jeeppejä
-
Sam66
- Viestit: 297
- Liittynyt: 11.03.2009. 9:30
- Paikkakunta: Nurmijärvi Uusimaa p. 045 111 3645
Viesti
Kirjoittaja Sam66 » 20.01.2010. 19:23
Pihallinen Jeeppejä
-
Gary Grand
- Viestit: 146
- Liittynyt: 26.01.2009. 8:54
- Paikkakunta: Petäjävesi
Viesti
Kirjoittaja Gary Grand » 21.01.2010. 7:03

Onhan siinä hiukan pelti muuttanut muotoaan...
Osta multa tuo -94 Grandi, niin voit vaihtaa mieleisen määrän osia
Olis mukavan ruosteeton kori siinä.