15x8 vanteet alla, hankintalistalla 33x12.5 tai 32x11,5 kumit
meneekö noille vai pitääkö hankkia 10tuumaset valssit?
ja muilta wrangleri kuskeilta kysäilisin et mitäs kumei on
rekisteriotteeseen merkattuna?
kun mulla ei ole vielä kun tuo viron rekkari niin ei näkynyt mitää "otteeseen merkityt koot" pien vihree lappunen mis luki vaa ite auton tiedot ei mmitää renkaista
mille vanteelle 33x12.5-32x11.5?
Minulla oli samanlainen ongelma, jo pelkästään kumien valinnan kanssa. Yritin selvittää itse tuota vanne ongelmaakin ihan itse, renkaat vielä tajusin mutta tuo vanne "ongelma" meni pitkänmatematiikan peräseinään asti, joten...
Offivarusteen Timolta, tuli valmiit vastaukset kaikkeen, samalla tavalla kuin apteekin hyllyltä, kuin Jamatiltakin muihin kysymyksiin.
Minä ainakin käytän offivarusteen palveluja, ehkä ne löytäisi itse halvemmalla jostain. Mutta hintaa tulee sillekkin, itse tilailee jotain mikä ei sitten käynytkään lopulta auton alle.
Offivarusteen Timolta, tuli valmiit vastaukset kaikkeen, samalla tavalla kuin apteekin hyllyltä, kuin Jamatiltakin muihin kysymyksiin.
Minä ainakin käytän offivarusteen palveluja, ehkä ne löytäisi itse halvemmalla jostain. Mutta hintaa tulee sillekkin, itse tilailee jotain mikä ei sitten käynytkään lopulta auton alle.
PÄSSI
Jeep Wrangler Sport Unlimited 2,8 diesel,
uusi toukokuussa 09
Jeep Wrangler Sport Unlimited 2,8 diesel,
uusi toukokuussa 09