Apua Wrangelin renkaitten löytamiseksi
-
Terve! Tuo lottovoittovertaus teki selvät sävelet eli hajautetaan riski : Wranglerilla ajetaan päivittäin eli siihen muutoskatsastus keväällä uudelle vanne/rengaskoolle ja Cherokeella mennään sitten riskillä kun se siirtyy "jalompaan" ajeluun eli ainoastaan noille safarireissuille mihin tuli Venäjän vakioautoreissun myötä tykästyttyä. Nimittäin vakaasti uskon että pakkohan sen lottovoiton on minunkin kohdalle osua, jos ei nyt niin ainakin seuraavassa elämässä (toivottavasti vaan se parempi versio lottovoitosta). Cherokeessa on tällä hetkellä 2" Old Man Emun korotus ja 30" All Terrainit, tarkoitus on laittaa 1" lisää korotusta ja 31" Mud Terrainit. Polttelee kyllä jo pirusti 32" vaan katsellaan vielä, joka tapauksessa autoon laitetaan Bushwackerin Flat Flaresit eli tilaa tulee pyörille ainakin korin puolesta hieman lisää ja leveyssuunnassa sitten spacereilla tarvittaessa lisää (voi hitto, nyt alkaa mopo karata käsistä..., tulisi jo se lottovoitto).
MH
-
Macelle pari kysymystä
Terve taas! Tuon JK:n vanteitahan ei taida löytyä ihan mistä tahansa vannetukusta, näin ainakin itse olen todennut? Vaan hämmentää nämä vannetermit, juuri kun olin mielestäni jo selvittänyt mitä tarkoittaa ET ja ameriikan murteen backspace niin kehiin heitetään vielä "offset", aaapuuva! Suomennatko Mace vielä mistä on kyse tuon offsetin osalta kun juuri luulin osaavani pähkäillä oikean mittaiset 16" vanteet Wrangleriimme haluamallani rengaskoolla?
MH
Re: Macelle pari kysymystä
No nyt meni aikaa vastaamiseen, "webmaster" ei ole välittänyt kysymystä...mikkotapani kirjoitti:Terve taas! Tuon JK:n vanteitahan ei taida löytyä ihan mistä tahansa vannetukusta, näin ainakin itse olen todennut? Vaan hämmentää nämä vannetermit, juuri kun olin mielestäni jo selvittänyt mitä tarkoittaa ET ja ameriikan murteen backspace niin kehiin heitetään vielä "offset", aaapuuva! Suomennatko Mace vielä mistä on kyse tuon offsetin osalta kun juuri luulin osaavani pähkäillä oikean mittaiset 16" vanteet Wrangleriimme haluamallani rengaskoolla?
Google on kaverisi, eli vastauksen löydät netistä nopeemmin, offset on yleensä sama kuin ET. Jenkki voi käyttää sitä myös BS:stään... Jos mitta on milleissä, niin offset=ET ja jos tuumina, niin jompikumpi

Totta, JK:n vanteita ei juuri ole tyrkyllä meille, jenkeissä on sallittua käyttää spacereita, jolloin valikoima kasvaa.
Itse tykästyin AEVn vanteisiin (in real world made in China). Ne eivät meidän ET:n kapean muutosrajoituksen suhteen lakiamme/asetustamme täytä, mutta molemmat mallit olen leimaan saanut! Kiitos järkevän katsurin! Kukaan ei ole mitannut todellista offsetin muutosta! Perhanan säädökset ovat mm. ajokortittomien liikenneministeriemme poliittisia aikaansaannoksia...
Yli 99% maapallon pinta-alasta ei ole tietä...
FJDC #6 + "CSI" JK Rubicon 2.8 A5 Unlimited -08 + "CHE" KJ 3.7 A4 Renegade -04 vmolla
FJDC #6 + "CSI" JK Rubicon 2.8 A5 Unlimited -08 + "CHE" KJ 3.7 A4 Renegade -04 vmolla
No taidat kysyä KM2:sta. Siitä en tiedä. Mutta GY MT/R Kevlarit myös päivittäisajossa ovat kestäneet kivasti. Syksyllä ekan kerran tulin kokeillex niiden toimivuuden paineet laskettuna tarpeeseen, yli 1... Yllätys oli, miten hyvin ne toimi käytännössä (haa mersut ja tojot), ennen olen aina ajanut AT:eillä JA katupaineilla! Ens kerralla lasken painetta viel enemmän, josko pysyvät sit enää vanteella, Leppoja I'll come againShortie kirjoitti:Miten ovat mutiaiset kestäneet?
Comanssi tarvis uudet kumit ja mutiaista himottas.
Tulisivat "daily-driver-anytime-wheeler" käyttöön

Yli 99% maapallon pinta-alasta ei ole tietä...
Just niitä KM2 mallisia tarkoitin
unohtu mainita.
Rengas kauppias kehu että oisivat hyvät, mutta niihän sitä myyjän pittääki.
Eivät varmasti ole mitkään loistavat talvikumeina, mutta jos tuo pitkälavan akseliväli rauhottas menoa
Bfg;n Alterraineitakin oon miettiny kun sellaiset ois alla, 30 tuumaset ja pahasti kuluneet ja halkeilleet ettei tohi enään käyttää
Mulla ei oo tarkotusta tehä tästä autosta pelkkää offilelua vaan käyttis, kuhan saan renupultin pois ja pelittävän tilalle.

Eivät varmasti ole mitkään loistavat talvikumeina, mutta jos tuo pitkälavan akseliväli rauhottas menoa

Bfg;n Alterraineitakin oon miettiny kun sellaiset ois alla, 30 tuumaset ja pahasti kuluneet ja halkeilleet ettei tohi enään käyttää

Mulla ei oo tarkotusta tehä tästä autosta pelkkää offilelua vaan käyttis, kuhan saan renupultin pois ja pelittävän tilalle.
Jeep Comanche 2.1 diesel
Tekniikan vaihto meneillään, valmistuu joskus.
Tekniikan vaihto meneillään, valmistuu joskus.
Itse en uskaltaisi KM2 renkuloilla talvikelejä ajella, niissä kun ei ole yhtään lamellia. Kesä/talvi/jokapaikan -renkaana katsoisin DuraTracit tai General Grapperin AT2:setShortie kirjoitti:Just niitä KM2 mallisia tarkoitinunohtu mainita.
Eivät varmasti ole mitkään loistavat talvikumeina, mutta jos tuo pitkälavan akseliväli rauhottas menoa![]()
DuraTrac renkuloiden saatavuutta en tiedä Suomesta tällä hetkellä...viime keväänä ei ollut vielä saatavilla...
Jeep Liberty 3.7 Limited -04
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
Ajelen uudehkoilla nastoitetuilla hakkapeliitoilla perheeni ja muidenkin tielläliikkuvien turvallisuuden takia.
-M+S renkaat on luistelu- ja hiihtoliiton hyväksymiä....

Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

Jeep Grand Cherokee 4L vm-95
Oldsmobile 98 Luxury Sedan 425cid vm-66
Honda CB 750 F2 Seven Fifty vm-98
Myydään https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912

Jeep Grand Cherokee 4L vm-95
Oldsmobile 98 Luxury Sedan 425cid vm-66
Honda CB 750 F2 Seven Fifty vm-98
Myydään https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912