Käytin eilen Cherokeen leimasedän tykönä ja tuo hoksasi, että etuakselin Panhard-tanko oli väljistynyt yläpäästä. (HYLÄTTY) Kumma homma sinänsä, kun kyseistä kohdetta ei edes löytynyt hylkyperusteista, vaan inssi sijoitti sen takajousituksen alle ja korjasi kynällä, että kyse oli etupäästä. Mites muilla?
Paria pikkuvikaa lukuunottamatta tuo oli kondiksessa (kori OK, Päästöt OK, alakerta muuten OK), takajarrut vaativat kanssa pientä säätöä (0,5% yli raja-arvon)
Onko tuohon panhard-tankoon olemassa joku kikka nr:3, jota olisi onnistuneesti sovellettu, vai tilaanko suosiolla uuden? Auto on -92 vakioalustalla.
XJ 4.0 Traction bar korin päästä. Nivel väljänä...
XJ 4.0 Traction bar korin päästä. Nivel väljänä...
Ei kaikki ruostunut ole romua..
Joko uusi tanko tai sitten suosittelen kyllä laittamaan HD-varren, jossa ei ole palloniveltä, on pusla, mutta menee se koko teline vaihtoon, eli tuo: http://www.jamant.fi/trackbar-xjmjzj-oa ... -2376.html , mutta ei sovi suoraan vakioalustaan....
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1