Rupesi kiinnostamaan moinen asia, kun tuossa ikuisuusprojektissa on kori kärsinyt Rajavartiolaitoksen hellässä huomassa ja sen jälkeen vielä pari vuotta siviilikäytössäkin aika säälimätöntä ylläpitoa.
Eli lommoista ja ruosteesta ei ole pulaa. Etupää menettelee, mutta "lavan" pohja, takakyljet ja takalokasuojat eivät...
Kysymys kuuluukin, että onko M38A1:n korissa muuta eroa CJ-5:n koriin, kuin tuo peräpää? Saksasta näyttäisi saavan M38A1:n korjauspeltejä melko hyvin, kun taas CJ-5:een vain kokonaisen vaihtokorin.
Mieleen hiipi teoria, että minkähänlaista sovittelua nuo korjauspellit vaatisivat, että istuisivat tuohon projektiin? Helpottaisi peltitöiden osalta huomattavan paljon.
50-luvun CJ-5:n ja M-38A1:n korien erot..?
Väittäisin niin, että CJ5:een saa myös ihan mitä korjauspeltejä ikinä tarttetkin Jenkkillän suunnalta... Googlaappas Jeep cj5 sheet metal
Tai tilaile näiltä:
http://www.quadratec.com/products/produ ... =41&sv=700
http://www.kaiserwillys.com/category/wi ... ccessories
Tai tilaile näiltä:
http://www.quadratec.com/products/produ ... =41&sv=700
http://www.kaiserwillys.com/category/wi ... ccessories
2007 Grand Cherokee Overland CRD, 1970 AMC Hornet SST 2D 343cid, 1969 Rebel SST 2D Hardtop 360cid