Kaarilevikkeet.
Kaarilevikkeet.
Kuinka ne lähtevät irti?
Pitäisi päästä hitsaamaan pyöränkaarta lavasta, ja levike pahainen on tiellä, haluttas saada se ehjänä irti, korjausoppaasta ei löytynyt kuvitettua ohjetta.
Pitäisi päästä hitsaamaan pyöränkaarta lavasta, ja levike pahainen on tiellä, haluttas saada se ehjänä irti, korjausoppaasta ei löytynyt kuvitettua ohjetta.
Jeep Comanche 2.1 diesel
Tekniikan vaihto meneillään, valmistuu joskus.
Tekniikan vaihto meneillään, valmistuu joskus.
MJ:hin ei saa kaikkia takalevikkeen kiinikkeitä enää mistään, puuttuvat takakiinikkeet sovellettava XJ:n takalevikkeiden kiinnikkeistä, uusia on hyllyssä, tuosta löytyy niitä kaikkia: http://www.jamant.fi/kori-xjmj-cherokee ... tml?page=3
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
- Viestit: 372
- Liittynyt: 01.04.2008. 20:20
- Paikkakunta: Jäppilä
Buschwackerit
"Asiasta kukkaruukkuun, mistä saisi edullisesti Bushwacker tyyppiset levikkeet?"
Itse tiedustelin semmoisesta paikasta kuin Racers Place, olikohan Tuusulassa vai mikä se oli, ja omaan Cherokeehen kustantaisi Bushwacker Flat Flaresit 500 euroa toimitusajalla 4 - 6 viikkoa.
Itse tiedustelin semmoisesta paikasta kuin Racers Place, olikohan Tuusulassa vai mikä se oli, ja omaan Cherokeehen kustantaisi Bushwacker Flat Flaresit 500 euroa toimitusajalla 4 - 6 viikkoa.
MH
Re: Buschwackerit
Paitsi, että ei taida Comancheen löytyä mistään!!mikkotapani kirjoitti:"Asiasta kukkaruukkuun, mistä saisi edullisesti Bushwacker tyyppiset levikkeet?"
Itse tiedustelin semmoisesta paikasta kuin Racers Place, olikohan Tuusulassa vai mikä se oli, ja omaan Cherokeehen kustantaisi Bushwacker Flat Flaresit 500 euroa toimitusajalla 4 - 6 viikkoa.
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Re: Kaarilevikkeet.
Nostelen vanahaa juttua kun pisti silmään järkihintaisia levikkeitä.
http://ala-plast.com/cz/off-road-4x4.html
200 euroa ei ole minusta silmitön hinta kun vertaa bushwäkkeriin.
http://ala-plast.com/cz/off-road-4x4.html
200 euroa ei ole minusta silmitön hinta kun vertaa bushwäkkeriin.
Jeep Comanche 2.1 diesel
Tekniikan vaihto meneillään, valmistuu joskus.
Tekniikan vaihto meneillään, valmistuu joskus.
-
- Viestit: 372
- Liittynyt: 01.04.2008. 20:20
- Paikkakunta: Jäppilä
Re: Kaarilevikkeet.
Terve!
No ei ole kyllä paha hinta jos tykkää tuosta "pocket stylestä", itse en.
No ei ole kyllä paha hinta jos tykkää tuosta "pocket stylestä", itse en.
MH
-
- Viestit: 31
- Liittynyt: 20.08.2009. 4:44
- Paikkakunta: Kemi
Re: Kaarilevikkeet.
Älä anna hinnan hämätä
toi laatu on kyllä aivan paskaa
ei saanut passaan cherokeeseen millään
kuvassa oli kyllä komeet
kun aukas paketin niin karmee pettymys
onneksi pystyi palauttaan ja sain rahat takasin
veli-matti

ei saanut passaan cherokeeseen millään
kuvassa oli kyllä komeet
kun aukas paketin niin karmee pettymys
onneksi pystyi palauttaan ja sain rahat takasin
veli-matti
veli-matti
Cherokee KJ Liberty
Cherokee KJ Liberty
Re: Kaarilevikkeet.
En minä mitään huippua tuhon hintaan odotakkaan.
Pittää vissiin tehdä lasikuituset levikkeet oman pään mukaan.
Itse tykkään tuosta pocketti tyylistä onhan ne flat tyyppisetkin levikkeet hyvän näköisiä mutta ne vaatii kohtalaiset kaaret.
Comanssissa levikkeen alla oli 2 cm suikale ehjää, siitä ylöspäin puuttuu 10cm pätkä ja pyörän kotelo on puoleksi reikää ja pitsipeltiä.
Nämä oli hienosti peitetty kitillä, ei haluttas alkaa korjaamaan vanhojen päälle kun sitten menee molemmat laidat lavasta uusiksi.
Pocket levikkeen kanssa saisi pahimmat mädät leikata suoraan pois ja tehdä alle kunnolliset lokarit joihin ei keräänny paskaa.
Pah takaisin haeskelemaan
kyllä tämä vielä suruksi muuttuu.
Pittää vissiin tehdä lasikuituset levikkeet oman pään mukaan.
Itse tykkään tuosta pocketti tyylistä onhan ne flat tyyppisetkin levikkeet hyvän näköisiä mutta ne vaatii kohtalaiset kaaret.
Comanssissa levikkeen alla oli 2 cm suikale ehjää, siitä ylöspäin puuttuu 10cm pätkä ja pyörän kotelo on puoleksi reikää ja pitsipeltiä.
Nämä oli hienosti peitetty kitillä, ei haluttas alkaa korjaamaan vanhojen päälle kun sitten menee molemmat laidat lavasta uusiksi.
Pocket levikkeen kanssa saisi pahimmat mädät leikata suoraan pois ja tehdä alle kunnolliset lokarit joihin ei keräänny paskaa.
Pah takaisin haeskelemaan

Jeep Comanche 2.1 diesel
Tekniikan vaihto meneillään, valmistuu joskus.
Tekniikan vaihto meneillään, valmistuu joskus.
Re: Kaarilevikkeet.
Jos kelpaa tee se itse -malliset levikkeet, niin TJ -wranglerin levikkeistä saa melko helpolla melkein mihin autoon vaan soviteltua levikkeet, eikä ole minusta ees pahan näköset, mutta sehän on makuasia.
Orkkislevikkeet (wranglerin) ovat vielä aika kestävää materiaaliakin. On kestäneet vastata puihinkin melko raskaasti ja vastaavassa tilanteessa aikaisemmat levikkeet (aidot Bushwacerit) meni palasiksi ja lopulta katosivat mudan sekaan ja jäivät sille tielle
Pari kuvaa
http://1drv.ms/1OatrbK
Muistaakseni nimim. sulopunkerolla on Wranglerin levikkeet edessä ja takana
Orkkislevikkeet (wranglerin) ovat vielä aika kestävää materiaaliakin. On kestäneet vastata puihinkin melko raskaasti ja vastaavassa tilanteessa aikaisemmat levikkeet (aidot Bushwacerit) meni palasiksi ja lopulta katosivat mudan sekaan ja jäivät sille tielle
Pari kuvaa
http://1drv.ms/1OatrbK
Muistaakseni nimim. sulopunkerolla on Wranglerin levikkeet edessä ja takana
Grand Cherokee 5.9 Ltd