ZJ Grandin alkuperäisen vetokoukun irrotus/kiinnitys
ZJ Grandin alkuperäisen vetokoukun irrotus/kiinnitys
Pitäisi vaihtaa alkuperäinen ruostunut vetolaite uuteen.Takapuskuri on irti ja vanha koukku,mutta ne rautapalkit jotka tulee koriin kiinni.Etummaisena on pultit,ja palkkiin on kait hitsattu mutteri sisäpuolelle,ne lähti lopulta ehjänä.Mutta ne takimmaiset kaksi,minulla on mutterit niissä altapäin katsottuna.Palkin sisälläkin on mutterit?Siis mikä pinnapultti tms siellä on,toisella puolella ne vielä pyörii läpi,etummaiseen sai just avaimen kiinni mutta se takimmainen?Ja puskurin kannake on mätä,se on saman mutterin alla.Eli miten se on kasattu ja miten purkenee?Thulen koukussa tuli mukana pultit kaikkiin reikiin,myös niihin takimmaisiin.
Alunperin siellä on sellainen pinnapultti jossa on niinkuin kiinteä prikka välissä, mutteri puskurinkiinikkeessä ja mutterilla vetopiste alapuolella, ne olis pitäny kaikki vaihtaa ruuveiksi!!
Jos tarviit uudet puskurinkiinikkeet, löytyy: http://www.jamant.fi/kiinnike-oikea-mop ... -3628.html ja http://www.jamant.fi/kiinnike-vasen-mop ... -3627.html ... Ei ihan suoraan istu -93:een, on vähän erilainen, mutta niitä ei saa enää, joten noihin pitää tyytyä... Takapuskuri tulee reilun sentin taaemmas kuin alunperin -93:sessa näillä!!
Jos tarviit uudet puskurinkiinikkeet, löytyy: http://www.jamant.fi/kiinnike-oikea-mop ... -3628.html ja http://www.jamant.fi/kiinnike-vasen-mop ... -3627.html ... Ei ihan suoraan istu -93:een, on vähän erilainen, mutta niitä ei saa enää, joten noihin pitää tyytyä... Takapuskuri tulee reilun sentin taaemmas kuin alunperin -93:sessa näillä!!
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
OK,eli ainoa vaihtoehto on nyt saada se kaulus palkin alta hiottua pois jolloin koko naula nousee ylöspäin.Tai saada naulat poikki palkin sisältä mutterin alta.Mutta rakenne selvisis nyt.Näyttäs ehkä siltä että palkkeja ei tartte hitsata vielä
Toivottavasti.Mutta puskuri kiinnikkeet on palasina joten ne täytyy tulla investoimaan.Autohan on siis 98 eli siihen sopinee kivuttomasti?

Juu, mahdollisimman syvältä poikki tai se "prikka" pois, sitten lähtee se kiinnike...Taisto kirjoitti:OK,eli ainoa vaihtoehto on nyt saada se kaulus palkin alta hiottua pois jolloin koko naula nousee ylöspäin.Tai saada naulat poikki palkin sisältä mutterin alta.Mutta rakenne selvisis nyt.Näyttäs ehkä siltä että palkkeja ei tartte hitsata vieläToivottavasti.Mutta puskuri kiinnikkeet on palasina joten ne täytyy tulla investoimaan.Autohan on siis 98 eli siihen sopinee kivuttomasti?
Jos tarviit sitten noi kiinnikkeet, niin tilaa ne kumminkin nettikaupasta, silloin ne on sulle varattu....
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1