Kaikkien Jeeppien moottoreiden kysely ja vastaus-palsta, oli sitten sivuventtiili-, sekaventtiili-, työntötanko kuutonen tai kasi, tai diesel- tai OHC-moottori...
-
Urkki
- Viestit: 113
- Liittynyt: 01.05.2008. 20:21
- Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Urkki » 06.03.2012. 14:20
Hei
Mullahan on -96 mallinen ZJ-Jeeppi suoralla kuutosella. Katti on kuulemma sanonut sopimuksen irti, ja pitäisi uusia. Siksi onkin noussut eteen kysymys siitä, mitä tapahtuu koneessa, jos kattia ei olisikaan koko aikaa kiinnitettynä? Siihenhän voisi laittaa laipoilla pelkän putken tilalle. Laillistahan tämä ei ole, joten OLETETAAN, että tämä olisikin ns. peltoauto...
KYSYMYS JAMANTILLE YMS GURUILLE: Onko tällaisesta manööveristä mitään hyötyä ajolle? Minulle väitettiin, että veto alakirerroksilla paranisi, ja eipähän menisi katti rikki kiviin?
Trv. Urkki
-
JAMANT
- Site Admin
- Viestit: 6442
- Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
- Paikkakunta: Espoo
-
CONTACT:
Viesti
Kirjoittaja JAMANT » 06.03.2012. 15:10
Jep, hengitys paranee, kyllä siitä hyötyä on, mutta laillistahan se ei ole!!
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1