Kolaroitu ZJ.
Kolaroitu ZJ.
Tuli pihaan tuollainen -95 5.2 GC Limited.Josta vänkärin puoli läjässä.Kaikki tiedot/vinkit osista olisi tarpeen.Varmaan paras olisi löytää kori,jossa olisi ovet,sivu takalasit.Koko kylki siihen on vaihdettava.Tämä on tällaista alustavaa tutkimusta,koska korjaus alkaa vastasyksyllä.mutta osia kerättäisiin kesän mittaan.
Osta koko auto, mulla olis kuutoskoneinen -93:nen, leima loppui viimekuussa ja maksaa tossa kunnossa 2500 euroo!!
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Ruottista osia!
Ruotsista saapi paremmin osia kuin suomesta.
http://www.bildelsbasen.se/
Sähköpostilla vaan englanniksi jos ei Ruotti taivu kyselyä osan hinnasta ja rahdista suomeen. Homma yleensä toimii hienosti.
t. Ismo Ämmä
http://www.bildelsbasen.se/
Sähköpostilla vaan englanniksi jos ei Ruotti taivu kyselyä osan hinnasta ja rahdista suomeen. Homma yleensä toimii hienosti.
t. Ismo Ämmä
Palstan yksi siivooja!
GP Korjaus Oy
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
http://www.fjdc.org
http://www.jeep.fi
GP Korjaus Oy
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
http://www.fjdc.org
http://www.jeep.fi
Kolaroitu ZJ.
Mitä kannattaa huomioida,kun ryhdytään hitsaustöihin.Esimerkiksi turvatyynyjen suhteen.Akku tietenkin poissa,mutta pitääkö irroitella liittimiä joistain osista.
Re: Kolaroitu ZJ.
Akun miinusnapa irti niin kuin JAMANT tuosa jo kertoikin ja jos hitsauskohta on lähellä laturia niin siitäkin piuhat irti, eikä haitttaa vaikka ne olisi irti koko hitsaus urakan ajan.Jmax kirjoitti:Mitä kannattaa huomioida,kun ryhdytään hitsaustöihin.Esimerkiksi turvatyynyjen suhteen.Akku tietenkin poissa,mutta pitääkö irroitella liittimiä joistain osista.
Muistathan myös tuoda lähettyville sammutusvälineet, sammuttimia, täysinäinen vesisanko, hitsaussuoja peittoja, ilmapistooli yms.
Teippaa laseihin suojaksi vaikka pahvia jos hitsaus- tai hiontakipinät voivat lasiin lentää.
MUISTA! 2 tunnin palovartointi tulitöiden jälkeen, eli älä jätä hionta tai hitsaus työtä yksin heti vaan varmistu jotta lämpö ei leviä ja sytytä autoa.
On meinaan useampikin harraste talli palanut.
t. Ismo Ämmä
Palstan yksi siivooja!
GP Korjaus Oy
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
http://www.fjdc.org
http://www.jeep.fi
GP Korjaus Oy
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
http://www.fjdc.org
http://www.jeep.fi
Kolaroitu ZJ.
Tuo oli täyttä asiaa tuosta paloturvallisuudesta.Monta kertaa ne unohtuvat.Olisihan tuossa projektissa varmaan jutun aihetta tännekin,kuvien ja tekstin muodossa.Pitäisi opetella kuvien siirtotänne.Nyt työn alla oikomis penkki,johon auto olisi tarkoitus kiinnittää.Autorobotin oikomis puomi on jo.Tämä on tällainen talvi-iltojen työ.