Kolaroitu ZJ.

Mätänikö helmat, menikö sarana ovesta väljäksi, hajosiko lasi/peili/valaisin, koriin liittyvät kyselyt tänne.....
Jmax
Viestit: 71
Liittynyt: 15.04.2012. 10:19
Paikkakunta:

Kolaroitu ZJ.

Viesti Kirjoittaja Jmax » 16.04.2012. 20:26

Tuli pihaan tuollainen -95 5.2 GC Limited.Josta vänkärin puoli läjässä.Kaikki tiedot/vinkit osista olisi tarpeen.Varmaan paras olisi löytää kori,jossa olisi ovet,sivu takalasit.Koko kylki siihen on vaihdettava.Tämä on tällaista alustavaa tutkimusta,koska korjaus alkaa vastasyksyllä.mutta osia kerättäisiin kesän mittaan.

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6442
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 16.04.2012. 21:00

Osta koko auto, mulla olis kuutoskoneinen -93:nen, leima loppui viimekuussa ja maksaa tossa kunnossa 2500 euroo!!
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

Avatar
ImacInnes
Moderaattori
Viestit: 2614
Liittynyt: 21.03.2008. 19:25
Paikkakunta: Helsinki-A`la Malmi

Ruottista osia!

Viesti Kirjoittaja ImacInnes » 16.04.2012. 21:39

Ruotsista saapi paremmin osia kuin suomesta.

http://www.bildelsbasen.se/

Sähköpostilla vaan englanniksi jos ei Ruotti taivu kyselyä osan hinnasta ja rahdista suomeen. Homma yleensä toimii hienosti.

t. Ismo Ämmä
Palstan yksi siivooja!
GP Korjaus Oy
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
http://www.fjdc.org
http://www.jeep.fi

Jmax
Viestit: 71
Liittynyt: 15.04.2012. 10:19
Paikkakunta:

Kolaroitu ZJ.

Viesti Kirjoittaja Jmax » 26.11.2012. 20:44

Mitä kannattaa huomioida,kun ryhdytään hitsaustöihin.Esimerkiksi turvatyynyjen suhteen.Akku tietenkin poissa,mutta pitääkö irroitella liittimiä joistain osista.

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6442
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 27.11.2012. 9:07

Akun irroitus pitäis riittää ja kun hitsaa niin hitsikoneen maadoitus lähelle hitsauskohtaa!!
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

Avatar
ImacInnes
Moderaattori
Viestit: 2614
Liittynyt: 21.03.2008. 19:25
Paikkakunta: Helsinki-A`la Malmi

Re: Kolaroitu ZJ.

Viesti Kirjoittaja ImacInnes » 27.11.2012. 10:47

Jmax kirjoitti:Mitä kannattaa huomioida,kun ryhdytään hitsaustöihin.Esimerkiksi turvatyynyjen suhteen.Akku tietenkin poissa,mutta pitääkö irroitella liittimiä joistain osista.
Akun miinusnapa irti niin kuin JAMANT tuosa jo kertoikin ja jos hitsauskohta on lähellä laturia niin siitäkin piuhat irti, eikä haitttaa vaikka ne olisi irti koko hitsaus urakan ajan.

Muistathan myös tuoda lähettyville sammutusvälineet, sammuttimia, täysinäinen vesisanko, hitsaussuoja peittoja, ilmapistooli yms.

Teippaa laseihin suojaksi vaikka pahvia jos hitsaus- tai hiontakipinät voivat lasiin lentää.

MUISTA! 2 tunnin palovartointi tulitöiden jälkeen, eli älä jätä hionta tai hitsaus työtä yksin heti vaan varmistu jotta lämpö ei leviä ja sytytä autoa.
On meinaan useampikin harraste talli palanut.

t. Ismo Ämmä
Palstan yksi siivooja!
GP Korjaus Oy
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
http://www.fjdc.org
http://www.jeep.fi

Jmax
Viestit: 71
Liittynyt: 15.04.2012. 10:19
Paikkakunta:

Kolaroitu ZJ.

Viesti Kirjoittaja Jmax » 27.11.2012. 17:37

Tuo oli täyttä asiaa tuosta paloturvallisuudesta.Monta kertaa ne unohtuvat.Olisihan tuossa projektissa varmaan jutun aihetta tännekin,kuvien ja tekstin muodossa.Pitäisi opetella kuvien siirtotänne.Nyt työn alla oikomis penkki,johon auto olisi tarkoitus kiinnittää.Autorobotin oikomis puomi on jo.Tämä on tällainen talvi-iltojen työ.

Kirjoita vastaus