Tuossa toisessa ketjussa olikin jo asiaa Jeepin radion pimenemisestä mutta on jo niin pitkä ketju+laajentunut joten sama asia hieman eri vinkkelistä:
Kyseessä siis 2002 WJ mistä auton orkkis radion näyttö ja valot pimeni. Muuten toimii ihan ok eli mikään toiminto CD/mankka/haku jne. ei ole kärsinyt. Kyseessä taitaa olla jonkun asteinen tyyppivika, niin paljon noita samoja ongelmia näyttää olleen muuallakin.
Näin ollen tuli mieleen onko kukaan käyttänyt radiota missään pajalla arvioituttamassa mitä korjaus maksaisi tai onko ylipäätään mahdollista?
Onko antaa pointteria korjaamosta mikä olisi mahdollisesti perehtynyt noihin tai muihin USA autojen radioihin?
Nykyisenä pintaliitoskomponentti aikana voi olla mission impossile ja varmaan muutenkin olisi halvempi laittaa uusi tilalle mutta kun muutoin radio on just sitä mitä haluankin kaikkine ratin takaisine ohjausnäppäimineen niin voisin vielä satsatakin.
Tietty romikselta saisi mutta koska lienee jonkin asteinen tyyppivika niin se on sitten ajankysymys milloin kämähtää taas.
Ralu
WJ orkki radio pimeni
Re: WJ orkki radio pimeni
Mulla pimeni radion näyttö, nupeissa ja säätimissä valot pelaa. Vian ilmaannuttua näytön valot syttyneet pari kertaa käynnistyksen yhteydessä mutta sammuneet sitten jossain vaiheessa ajon aikana.
Re: WJ orkki radio pimeni
Vaihdoin oman radioni kiinan poikien tekemään multimediaversioon ja vanha radio jäi yli.
Vanhassa radiossa toimii näyttö ja valot, vikana on se että radiosta kuuluu pelkkää kohinaa.
CD pelittää ok.
Minulla on senverran elektroniikkapraktiikkaa että voisin yrittää tehdä noista kahdesta radiosta toimivan ristisiitoksen.
ota yhteyttä jos kiinnostaa.
Vanhassa radiossa toimii näyttö ja valot, vikana on se että radiosta kuuluu pelkkää kohinaa.
CD pelittää ok.
Minulla on senverran elektroniikkapraktiikkaa että voisin yrittää tehdä noista kahdesta radiosta toimivan ristisiitoksen.
ota yhteyttä jos kiinnostaa.
Laukke