Alustavasti kyseeseen tullee -03 tai vanhempi, lähinnä käytömaksun vuoksi, koneeksi nelilitrainen mutta pienempiäkin olen kelpuuttanut listalle.
Maltillinen alustan ja korin korotus, leveämmät lokarit, isommat renkaat ja sen sellaiset ovat olleet vaikuttavia tekijöitä valinnassa, vakiokuntoista en kelpuuta.

Autolla tullaan ajelemaan pääosin kadulla mutta koska metsässä pörrääminenkin kiinnostaa ja sitä on mönkkäreillä tullut harrastettua niin kärryssä pitää olla heti valmiina potentiaalia poiketa reunaviivojen ulkopuolelle.

Muttamuttamutta...
Mistä näitä oletettavasti noin 100tkm ajettuja germaaniveljien hallussa olleita autoja pitäisi tutkia jos ja kun menee katsomaan?
Automaatti vai manuaali?
Onko joku alustavalmistaja tai korkeuden muutoskikka mitä kannattaa varoa?
Apua ja neuvoja otetaan vastaan, ja toivottavasti kesäksi on Jeeppi pihassa.