Näinhän se Ville on että, semmoiseen hiippailuhommaan tuo Varilok ei ole parhaimmillaan, mutta noissa Safaritouhuissa se on varmasti erittäin toimiva ratakaisu. Eiks se niin mennyt, että kakkosta ja happee
Projeckt WJ U.S.V.
Etupää alkaa etuakselin poistolla.


Akseli olisi pois

Kunnostettuun akseliin suosiolla uudet pallonivelet

Pieni hoonaus

Ja uudet on paikoillaan

Etuakseli rupeaa asettumaan aloilleen.


Uudet jouset näyttää kyllä todella pitkiltä


Mutta sinne nekin uppoaa.

Pienenä takapakkina auto lakkasi käynnistymästä avaimesta??
Todennäköisesti jakiksen tiputuksessa vaihdevaijeri meni pikkasen tiukemmalle kun oli ja nyt se park/neutral switch kertoo että vaihde on päällä ja ei anna startata??


Akseli olisi pois

Kunnostettuun akseliin suosiolla uudet pallonivelet

Pieni hoonaus

Ja uudet on paikoillaan

Etuakseli rupeaa asettumaan aloilleen.


Uudet jouset näyttää kyllä todella pitkiltä


Mutta sinne nekin uppoaa.

Pienenä takapakkina auto lakkasi käynnistymästä avaimesta??
Todennäköisesti jakiksen tiputuksessa vaihdevaijeri meni pikkasen tiukemmalle kun oli ja nyt se park/neutral switch kertoo että vaihde on päällä ja ei anna startata??
Säädä vaijeria, säätö on alapäässä tai hätäavuksi, etsi vaihdekepistä N-asento, starttaa se sielläkin...
Itseasiassa nyt kun ajattelin asiaa, vaijerin ei pitäis muuttua mihinkään, sehän sen vaijerin idea on, vivusto vaikuttais, vaijeri ei!!!
Itseasiassa nyt kun ajattelin asiaa, vaijerin ei pitäis muuttua mihinkään, sehän sen vaijerin idea on, vivusto vaikuttais, vaijeri ei!!!
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Tossahan se nss kaavio on

Eli vika on tällä hetkellä paikallistettu, että virta-avainta kääntäessä ei relettä ohjaavalle sulakkeelle 31 tule sähköä.
Tuo nss maadoittaa releen ihan kuten pitääkin.
Eli releelle tulee virta, se menee startin solenoidille ja rele maadottuu. Ainoastaan releen herättävä virta puuttuu.
Täytyy jatkaa kaavioiden tutkimista ja selvittää mistä se virta kiertää, vai menikö virtalukon pohja??

Eli vika on tällä hetkellä paikallistettu, että virta-avainta kääntäessä ei relettä ohjaavalle sulakkeelle 31 tule sähköä.
Tuo nss maadoittaa releen ihan kuten pitääkin.
Eli releelle tulee virta, se menee startin solenoidille ja rele maadottuu. Ainoastaan releen herättävä virta puuttuu.
Täytyy jatkaa kaavioiden tutkimista ja selvittää mistä se virta kiertää, vai menikö virtalukon pohja??
NSS-kytkin on yksinkertaisuudessaan niin että jompaan kumpaan reunaan tulee 12v, toinen reuna sytyttää peruutusvalot, keskinasta on maadoittava, eli ihan sama kumminpäin laitat töpselin, aina toimii!!
Virtalukonpohjia löytyy hyllystä...
Virtalukonpohjia löytyy hyllystä...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1













