Vetokoukun sähköt
Vetokoukun sähköt
-01 XJ:hin etsiskelin kadonneita takasumareita ja kun ei katkaisijasta tai releestä vikaa löytynyt siirryin peräpäätä tutkimaan... Sieltäpä löyty sitten vika vetokoukun johtosarjasta, eli sarja pois välistä ja valot rupes pelaamaan. Sarja oli tehdastekoinen, siinä oli oma rele vilkuille ja se tuli liittimien väliin alkuperäisen näköisillä plugeilla. Sumarien piuhat meni sarjassa jotennii päin persettä, oikeastaan kaikki piuhat oli päin persettä kun ei kärrin töpselistä mitaten saanu virtaa oikeisiin paikkoihin mm. vilkut vilkutti yhtäaikaa. Auto on saksasta tuotu, eli onko siellä jotkut eri speksit nuissa töpseleissä vai onko tuohon eksyny väärä johtosarja vai miten tuo voi olla nuin perseellään?? Ja asia joka enempi askarruttaa: voinko ottaa kärrin valoihin virrat perinteiseen tyyliin takavaloista rosvoamalla vai meneekö esmes vilkut pökkiin? Kun tuossa koukkusarjassa oli omat vilkkureleet vai onko se vaan hifistelyn vuoksi sinne laitettu?
Re: Vetokoukun sähköt
Nixmanneilla on joku asetus, että pitää koukun sähköt olla erilläänn auton valoista, ettei viallinen peräkärry pimennä koko autoa, siksi niillä on ne releet siellä ja merkkivalo kojetaulussa, joka syttyy, kun koukun töpseli on kytketty, ettei unohda sitä peräkärryä
Ihan kuin sitä ei huomais tai peileistä näkis (tosin tolla Commanderilla kun vetää vaunua, niin yht´äkkiä herää siihen, että aijaa, mullahan on vaunu perässä)!!
Voit haaroittaa tuossa suoraan takavaloilta, no problemos!!

Voit haaroittaa tuossa suoraan takavaloilta, no problemos!!
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1