Siitä olen ihan samaa mieltä, että tuota järjettömyyden byrokratiaa vastaan tosiaan pitää vähän taistella

Hienoa!! Nyt muut on huuli pyöreenä, että mitä osasitTimo L kirjoitti:45° (Jamant, osasin!)
-Mitä, onko kaikilla tuontiautoilla tuollaisia erivapauksia?JERKKU kirjoitti:Mun auto on US tuonti, joten se ei oo koskaan ollut ns. Vaatimuksen mukainen. Siten siihen asennettavien tarvikkeidenkaan ei tarvitse olla.
Juurikin näinRalusa2006 kirjoitti:Jos auto on aikoinaan tuotu niinsanottuna muuttoautona (eli tuotu ulkomailta muuton yhteydessä) niin silloin tuota EU:n vaatimuksenmukaisuutta ei tarvitse osoittaa. Ei myöskään päästötodistusta tartte jolloin päästöt menee massan mukaan.
ZJ:n kohalla ainakin noissa vanhemmissa palkkipuskimet menee sen piiriin, koska noita ei ole koskaan E hyväksytty niin ei oo vaatimuksia puskureillekaan, muita kuin se, ettei ohjaamoon tunkeudu vaarallisia kappaleita ja sitten konttorit toki linjaa, ettei se saa olla terävä/tms, että vois vahingoittaa jalankulkijoita erityisen paljon.Machist kirjoitti:On tää melko näpäkän näkönen..
Tuolla ekoissa viesteissä tarttu silmään tuo että "tähän voi asentaa vinssipuskurin"?
Meinaako tuo esim että mun ZJ:hin ei vois asentaa vinssipuskuria, mitä Jerkku myy? tai asentaa voi mutta leimaa ei sais?
Vai oliko tässä joku vuosimallirajoite?