Tänne asiaa ja kysymyksiä Jeepin sähköistä....
-
JAMANT
- Site Admin
- Viestit: 6435
- Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
- Paikkakunta: Espoo
-
CONTACT:
Viesti
Kirjoittaja JAMANT » 29.12.2016. 10:40
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
piippu
- Viestit: 38
- Liittynyt: 05.11.2009. 20:41
- Paikkakunta: Härmä
Viesti
Kirjoittaja piippu » 29.12.2016. 12:23
keltsi kirjoitti:Kuulostaa kyllä todella typerältä systeemiltä! Tuossa ei siis auta edes ehjä varapolttimo, jos matkalla jossain pimeyden keskellä palaa polttimo

Moisella pikkujutulla ohjataan autoilija valtuutetulle korjaamolle (tai sellaiselle jolta löytyy sopiva testeri), ei näin

ON erittäin typerä systeemi

Tähän kun vielä yhdistetään tämä nykyään kokoajan yleistyvämpi tienpäällä näkyvä suomalainen kansallisurheilulaji...eli kuka jaa vähimmillä valoilla pimeässä. Täysin pimeästä takapäästä yöllä lumipyryssä saa hyvin pisteitä, mutta yön kuningas on se, joka ajaa koko talven vain yhdellä lyhkäisellä, niin että parkitkin on hajonneet jo parivuotta takaperin ja aikoo vaihtaa sitten molemmat kerralla tienpäällä, kun viimeinenkin tuikku hiipuu....mutta ei onnistu jeeepissä

-
JAMANT
- Site Admin
- Viestit: 6435
- Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
- Paikkakunta: Espoo
-
CONTACT:
Viesti
Kirjoittaja JAMANT » 29.12.2016. 12:42
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
keltsi
- Viestit: 333
- Liittynyt: 09.07.2012. 10:06
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti
Kirjoittaja keltsi » 30.12.2016. 11:29
Tuskin on Luigilla niin paljoa kiinnostusta ruveta muuttamaan muiden suunnittelemia järjestelmiä

Toivottavasti eivät vaan mene kopioimaan muihin merkkeihinsä!
Kaikki maastoautot eivät ole Jeeppejä, eivätkä kaikki Jeepit ole maastoautoja...
-
JAMANT
- Site Admin
- Viestit: 6435
- Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
- Paikkakunta: Espoo
-
CONTACT:
Viesti
Kirjoittaja JAMANT » 30.12.2016. 11:43
keltsi kirjoitti:
Tuskin on Luigilla niin paljoa kiinnostusta ruveta muuttamaan muiden suunnittelemia järjestelmiä

Toivottavasti eivät vaan mene kopioimaan muihin merkkeihinsä!
No on niillä takaisinkutsuja turhemmistakin kuin valoista!!
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
kozel
- Viestit: 1315
- Liittynyt: 15.11.2009. 21:26
- Paikkakunta: Tuusula
Viesti
Kirjoittaja kozel » 30.12.2016. 16:10
Liekkö compassissa tämä sama ominaisuus. Ei oo tullu niitä vastaan vielä.

kozel@ircnet
-
JAMANT
- Site Admin
- Viestit: 6435
- Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
- Paikkakunta: Espoo
-
CONTACT:
Viesti
Kirjoittaja JAMANT » 30.12.2016. 16:53
kozel kirjoitti:Liekkö compassissa tämä sama ominaisuus. Ei oo tullu niitä vastaan vielä.

Todennäköisesti on, koska samaa MK-korimallia ne on molemmat ja samoilla rokuilla, vain kori ym eroaa....
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
Patriot2008
- Viestit: 17
- Liittynyt: 16.12.2016. 20:47
- Paikkakunta: Mikkeli
Viesti
Kirjoittaja Patriot2008 » 30.12.2016. 18:57
Meidän (tai siis isäni)

Patriotin valo-ongelmat selvitetty. Ajovalon polttimosta oli vikakoodi,joka ei poistunut millään.. (Bosch KTS 650 & Jeepin merkkitesteri) Lopulta ongelman ratkaisi maadoitusjohdon uusiminen.. Sumuvalosta onneksi oli pelkkä polttimo palanut!
