Bypass- letkusta luultavasti, tarkista jos on ko. letku rikki. edit: tarkista myös että lämppärin metalliputki ei vuoda liitoksestaan vesipumppuun, se on aika tyypillinen myös.
Ko. liitos pitäisi oikeasti olla kierteellisellä nipalla ja siihen letku kiinni letkunkiristimellä, tehtaan systeemi ihan hanurista. Pitää oma modata joskus, kun menee hermot sen liitoksen jatkuvaan vuotoon jos käyttää välillä venakoppaa irti yms..
Bypass- letku on olevinaan #&%! paikassa, mutta apulaitekehikon irrottamalla menee helposti. Vaikka sekin kuulostaa hankalalta, niin oikeasti nopea juttu.. ensin hihna irti, sit tehotsimen pumppu irti ja varovasti kääntää sivuun (tarvittaessa ilmansuodatinboksi ensin irti), sit vapaarulla irti, ilmastoinnin kompura kehikosta irti ja kääntää sivuun, sit kehikon pultit pois ja kehikko kaikkine päivineen sivuun.
Sen bypass- letkun saa vaihdettua myös kehikkoa irrottamatta, mutta se on sit ihan haistapaska homma oikeasti

Luultavasti turaat kauemmin jos et ota kehikkoa pois, rikot sormesi, pari uutta letkua ja menee vielä hermotkin..
Apulaitekehikon kaikkineen irrottaa n. tunnissa jos pultit ei ole jumissa. Jos vesipumppua ei ole vaihdettu, niin melkein laittaisin senkin nyt vaikkei olisi rikki.
'98 ZJ 5.9 Limited, putkihelmat- ja puskurit, yms. härpäkettä