Omassa oli vaan hetken apu tuo öljyn vaihtaminen toisen merkkiseen. Tuo takastefa oli aivan loppu kun sen vaihdoin 224tkm kohdalla. Kytkinkoppa ol ihan öljyssä ja vauhtipyörä linkosi öljyt vielä starttiin.
Niin ja laitetaan tuo suodattimen jalka vielä että sillä oli hintaa reilu 100e johon kuuluu suodatin, jalka ja tiivisteet. Ei ainakaan mun mielestä paha hinta jos sillä moottorivaurion välttää.. Tosin #&%! se on vaihtaa ilman nosturia ja hallia.
Kj.n turbon paluupuolen öljyvuoto
Kattokaas, että huohotin on auki. Jäätyy näillä pakkasilla ainakin 2.5 CRD:ssä kohtuu helposti. Jäätyneenä tyrkkää öljyt turbon läpi ja silloin mehii turbon coolerille menevästä ahtoputkesta. Näin kävi viime talvena kovilla pakkasilla KJ:ssa.
Taitaa tuo takastefan vuotaminenkin olla jonkin sortin tyyppivika tuossa 2.5 koneessa, kun täälläkin jouduttiin se kertaalleen laittamaan ja taisipa kytkinkin mennä osittain tuon öljykylvyn takia ennen aikojaan.
Taitaa tuo takastefan vuotaminenkin olla jonkin sortin tyyppivika tuossa 2.5 koneessa, kun täälläkin jouduttiin se kertaalleen laittamaan ja taisipa kytkinkin mennä osittain tuon öljykylvyn takia ennen aikojaan.
En sanoisi että tuo takastefa olisi vain 2.5 koneen juttu. Samalla tavalla kuulemma menee 2.8 moottorissakin ja tuossa on parilla tutulla 3.1 TD koneella olevat WJ grandit joissa toisesta vaihdettiin tuo takastefa 260tkm kohdalla ja toisessa merkkaa jo kovasti takastefan vuodon takia 190tkm kohdalla.
Tuo KJ suodattimen jalan vaihto vähensi tuota sotkemista ja PALJON
Letkuissa ei näy varsinaista vikaa mutta letkut olivat öljyiset koko matkalta joten hikoilivat tuota öljyä ilmeisesti jonkin verran kun noin paljon aiheuttivat tuota sotkemista.
Tuo KJ suodattimen jalan vaihto vähensi tuota sotkemista ja PALJON
Letkuissa ei näy varsinaista vikaa mutta letkut olivat öljyiset koko matkalta joten hikoilivat tuota öljyä ilmeisesti jonkin verran kun noin paljon aiheuttivat tuota sotkemista.
-
- Viestit: 31
- Liittynyt: 22.10.2011. 22:39
- Paikkakunta: Joulupukin kotikaupunki (ei Turku)