Jos nyt innostuisi seurailemaan 42RLE laatikon lämpöjä, niin onko aiheellista seurata lämpöjä jäähdyttimelle menevistä meno- ja paluuputkista, vai ihan öljykoppaan kiinnitetystä anturista? Olenko ymmärtänyt oikein, että lämpöjen olisi hyvä pysytellä siinä 80 asteen ympärillä ja 130 yli ei pahemmin saisi päästää? Pysyykö öljyt lähtökohtaisesti selkeästi viileämpinä tuollaisella alumiinisella rivoitetulla kopalla, joka mahdollistaa jonkin verran enemmän öljytilavuutta?
http://www.yourcovers.com/transpan_11044.php
Automaattilaatikon lämmöt
Automaattilaatikon lämmöt
Jeep Liberty 3.7 Limited -04
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!