H11 lähivalot
H11 lähivalot
Moron,
sellaista ihmettelen, että kun Grand Cherokeessa, WH, on lähivalopolttimona H11, 12 V 55 W. Kun Motonetin hyllyä katsoo, niin siellä on H11 Philipsin ja Osramin ajovalot 20-25 euroa kipale. No ei mitään, mutta kun yhdellä hyllyllä on H11 sumuvalo 5,90 eur kipale.
Eli tyhmä kysymys kuuluu: mitä ihmeen eroa on em. polttimoilla, koska päälle päin näyttivät samalta.
P.S. Autokeskuksella pyysivät alkuperäisestä polttimosta (Osram?) 31,90 eur kpl.
sellaista ihmettelen, että kun Grand Cherokeessa, WH, on lähivalopolttimona H11, 12 V 55 W. Kun Motonetin hyllyä katsoo, niin siellä on H11 Philipsin ja Osramin ajovalot 20-25 euroa kipale. No ei mitään, mutta kun yhdellä hyllyllä on H11 sumuvalo 5,90 eur kipale.
Eli tyhmä kysymys kuuluu: mitä ihmeen eroa on em. polttimoilla, koska päälle päin näyttivät samalta.
P.S. Autokeskuksella pyysivät alkuperäisestä polttimosta (Osram?) 31,90 eur kpl.
Viimeksi muokannut 1 päivämäärä Aluman, muokattu yhteensä 21 kertaa
Omassa WHssa näkyy tosiaan H11 LL polttimo.vaikka umpiossa näkyy ulospäin olevan HB4 ? Käyttöohjekirjan mukainen numerosarja antoi saman(HB4) vastauksen. Citikka C5sen sumarissa on H11,ilman tuota LL-merkintää.
Hyvä,kun tuli täällä esille. Meinaan huomeena olen menossa ostamaan
noita polttimoita.
Hyvä,kun tuli täällä esille. Meinaan huomeena olen menossa ostamaan
noita polttimoita.
Jeep Grand Cherokee Limited CRD(-05)
Chevrolet Camaro Z-28E (-82) GMPP 350cid
Chevrolet ChevyVan 20 6,2D(-87)"Hatanpään matkailuluomus"
Chevrolet Camaro Z-28E (-82) GMPP 350cid
Chevrolet ChevyVan 20 6,2D(-87)"Hatanpään matkailuluomus"
LL = Long Life, jotka sitten kestävät hieman kauemmin, mutta vastaavasti maksavat enemmän. Eikös tuo HB4 ole sama asia kuin 9006 (eli Jenkki-WK:n käyttämä lähivalo)?
Laitoin itse erilliset päiväajovalot, kun mittaripaneelien valaistus pysyy ehjänä vain hieman pidempään kuin lähivalojen polttimot. Säästyy 0-asennossa molemmat.
Laitoin itse erilliset päiväajovalot, kun mittaripaneelien valaistus pysyy ehjänä vain hieman pidempään kuin lähivalojen polttimot. Säästyy 0-asennossa molemmat.
Eipä ole tullut täälläkään notkuttua kun autokin on ollut yli kaksi kuukautta seisonnassa. Pistin DRL:t omaani upotettuina siihen "ilmapatoon" (air dam, mikälie suomeksi), eli keulan alimpaan mustaan listaan. Ajatuksena oli, että kun tuon osan saa helposti irti, voi joskus katumapäälle tullessaan koko virityksen poistaa vielä suhteellisen edullisesti.
Kuva linkitettynä.
Kuva linkitettynä.