2.8 KJ:n kierrosherkkyys

Tänne kaikki yleiset tekniikan kyssärit....
TEPE
Viestit: 58
Liittynyt: 14.03.2012. 23:20
Paikkakunta:

2.8 KJ:n kierrosherkkyys

Viesti Kirjoittaja TEPE » 15.03.2012. 20:05

Onko se ihan normaalia, että P tai N asennossa kone ottaa tosi laiskasti kierroksia? Ei tosin ole kokemusta ja vertailupohjaa muista samanlaisista, niin tämähän voi olla vain ihan ominaisuus.

Aapo
Viestit: 114
Liittynyt: 10.04.2010. 23:50
Paikkakunta:

Viesti Kirjoittaja Aapo » 15.03.2012. 22:41

Siinä tais olla tosiaan rajoitin, ettei anna vapaalla nostaa kierroksia yli 3500 tai jotain. Vai mitä meinasit "tosi laiskasti"?

TEPE
Viestit: 58
Liittynyt: 14.03.2012. 23:20
Paikkakunta:

Viesti Kirjoittaja TEPE » 16.03.2012. 20:26

Juu ei se tosiaan nosta kierroksia kuin 3500 asti. Tuntuu vaan että kerää kierrokset vähän turhan hitaasti? Oiskohan Oulussa kellään KJ 2.8 mallia, että voitaisiin vertailla:)

Aapo
Viestit: 114
Liittynyt: 10.04.2010. 23:50
Paikkakunta:

Viesti Kirjoittaja Aapo » 18.03.2012. 10:25

On.

rane
Viestit: 106
Liittynyt: 17.01.2009. 9:12
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja rane » 18.03.2012. 13:22

Juuri tuollaisesta ei ole kokemusta, mutta monista dieseleistä saa ryntäytettyä kierrokset katsastukseen, kun painaa jarrua samaan aikaan.
Subaru Outback 2,5 AT -01
ex WJ 4.0 Laredo -00 Quadra Drive + some extra
ex ZJ 4.0 -93 LTD still going strong?

TEPE
Viestit: 58
Liittynyt: 14.03.2012. 23:20
Paikkakunta:

Viesti Kirjoittaja TEPE » 18.03.2012. 15:11

Aapolla on Oulussa siis samanlainen? Jos on niin voitas jossakin vaiheessa vähän vertailla noita autoja.

Kirjoita vastaus