KJ 2,5 CrD Lämmöt

Kaikkien Jeeppien moottoreiden kysely ja vastaus-palsta, oli sitten sivuventtiili-, sekaventtiili-, työntötanko kuutonen tai kasi, tai diesel- tai OHC-moottori...
Hunter
Viestit: 237
Liittynyt: 17.04.2008. 21:32
Paikkakunta:

KJ 2,5 CrD Lämmöt

Viesti Kirjoittaja Hunter » 21.10.2013. 9:52

Joo KJ,n lämpömittarin viisari jää n, pari viisarin vahvuutta alle puolen välin. Tuntuu ettei nyt oikein kuumaa puhalla. Muutama vuosi sitten termarin tilasin Jamantilta kun oli sama vaiva ja termarin vaihdon jälkeen alkasi taas lämpenemään. Elikkä tuntuu olevan kulutus-osa.
Onko paskamainen homma huuhdella lämppärin kenno? Kun en oo sitä tehnyt niin täytynee kysellä. Onko kenno hankalassa paikassa?

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6442
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 21.10.2013. 9:57

No siellähän se on kojetaulun sisällä lämppärinkotelossa, joten huuhtelun takia en esiin kaivais, voi sen huuhdella letkuista konehuoneen puolelta...
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

kozel
Viestit: 1315
Liittynyt: 15.11.2009. 21:26
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja kozel » 21.10.2013. 18:53

Nämä kun tykkää ilmastoinnin käynnistellä kun tuulilasille puhallus. Omasta nykäsin talveksi pois ilmastoinnin kompuran releen ni kyllä tarkenee. Tuo omakaan ei puoleen väliin nostele vaan se o sen viisarin verran kylmän puolella siitä puolen välin viivasta.
kozel@ircnet

Kirjoita vastaus