
- Voiko kaikissa tiivisteissä käyttää tiivisteliimaa (esim. Permatex Form-A-Gasket 3) molemmin puolin varmuuden vuoksi?
- Jossain ohjeessa luki, että imusarjan tiiviste liimataan vain kanteen, ei imusarjaan. Pitääkö paikkansa?
- Pitääkö tiivisteliiman kanssa odotella ennen kuin kiristää lopulliseen momenttiin?
- Kannattaako tiivisteliimaa laittaa varmuuden vuoksi myös kannentiivisteisiin (pelti/pahvitiiviste)?
- Pitäisikö uudet kansipultit tiivistää kierretiivisteellä?
- Onko johonkin tiivisteeseen (mm. öljypohja+venttiilikopat) parempi laittaa RTV-silikoni korkki/kumitiivisteen lisäksi?
- Riittääkö kampiakselin stefojen liukupinnan voiteluun pelkkä moottoriöljy vai pitäisikö laittaa jotain muuta rasvaa, ettei stefa hajoa heti ensimmäisellä käynnistyksellä?
- Mikä on sopiva momentti öljypohjan pulteille, ettei tiiviste pullahda pois paikaltaan?
- Pakosarjan pultteja ei tunnu saavan oikein mistään, käykö yksittäisen katkenneen pultin tilalle tavallinen pultti vai tuleeko ongelmia?
- Tulisiko pakkasproppuihin laittaa kierrelukitetta tms. tiivistysainetta?
Kiitokset asiantuntijoille vastauksista.