Tuli tuossa emännän -88 XJ:ssä sellanen vika, että virtalukko ei käänny siihen asentoon missä avaimen kuuluisi irrota. Aikani eilen sitä räpläsin, niin huomasin että kun valitsimessa olevaa nuppia painelee useamman kerran peräjälkeen, niin sitten lukko kääntyy. Kun toistin sen moneen kertaan, rattiputken alapäästä kuului selvä napsahdus silloin kun lukko kääntyi, mutta kun se ei kääntynyt, napsahdus oli vaimeampi.
Ilmeisesti siellä on vaijeri/tanko, mitä pitää säätää?
Parkki ja virtalukko
Parkki ja virtalukko
Heikki
Jeep Grand Cherokee Limited '96 5.2
ex Jeep Cherokee -88, 4.0 + AW-4 + Selec-Trac
Jeep Grand Cherokee Limited '96 5.2
ex Jeep Cherokee -88, 4.0 + AW-4 + Selec-Trac
Siellä on vaijeri, joka tunnistaa että P on päällä ja sitten vasta avain kääntyy Lock-asentoon!! Vaijeri venynyt tai voitelupulaa.... Säädöstä en muista, onko sitä??
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Ei ollut säätöä ainakaan vaihteenvalitsimen luona. Vaijeri liikkui ihan hyvin, mutta en jaksanut aloittaa rasvausoperaatiota koska taitaa vaatia mittariston pois purkamisen. Ensiapuna rasvasin tangon mikä liikkuu valitsimen sisässä, ja lisäsin palautinjouselle kaverin. Nappi on hieman raskaampi painella, mutta saa ainakin avaimet pois virtalukosta.
Heikki
Jeep Grand Cherokee Limited '96 5.2
ex Jeep Cherokee -88, 4.0 + AW-4 + Selec-Trac
Jeep Grand Cherokee Limited '96 5.2
ex Jeep Cherokee -88, 4.0 + AW-4 + Selec-Trac