
etuperän vari-lok?
-
- Viestit: 121
- Liittynyt: 25.01.2012. 23:02
- Paikkakunta:
etuperän vari-lok?
Käykö avoimen bensa perän sisuksiin dieselin vari-lok lukko? Välitys vissiin eri, mutta onnistuuko itse lukon asentaminen? Ku olis dieselin ylimääräiset osat ja bensa vehe pihassa qt2. 

Re: etuperän vari-lok?
Jos otat Vari-lokista myös vetarit niin sopii...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
- Viestit: 121
- Liittynyt: 25.01.2012. 23:02
- Paikkakunta:
Re: etuperän vari-lok?
Löytyy myös, siitä kierosta akselista mikä kerran vaihdettiin päittäin.JAMANT kirjoitti:Jos otat Vari-lokista myös vetarit niin sopii...
-
- Viestit: 121
- Liittynyt: 25.01.2012. 23:02
- Paikkakunta:
Re: etuperän vari-lok?
Ja kiitos tiedosta
-
- Viestit: 121
- Liittynyt: 25.01.2012. 23:02
- Paikkakunta:
Re: etuperän vari-lok?
Löylyä lissää! Saakos tuon lukon asennettua perään?
Re: etuperän vari-lok?
Siis saako avoimeen asennettua sen Vari-lokin? Saa, kun ottaa välityksen lautaspyörän siitä avoimesta ja asentaa se V-L:iin ja shimmaa sen hammaskosketuksen kohdalleen ja laittaa ne V-L:n vetarit siihen... Työtä se vaatii, mutta onnistuu kyllä...pikkujussi kirjoitti:Löylyä lissää! Saakos tuon lukon asennettua perään?
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
- Viestit: 121
- Liittynyt: 25.01.2012. 23:02
- Paikkakunta:
Re: etuperän vari-lok?
Eli pitää olla v-l vetarit, olipa etupää tai takapää? Sama lukko molemmissa?
Re: etuperän vari-lok?
Etuperän ja takaperän osat sopii vain omiinsa ei ole vaihtokelpoisia keskenään, vai miten ajattelit takavetarit sovittaa etuperään, tulee aika suoraan ajettava...pikkujussi kirjoitti:Eli pitää olla v-l vetarit, olipa etupää tai takapää? Sama lukko molemmissa?
Vetarit on erimittaiset, avoin/kitkalukko <-> V-L, koska tasauspyörästö on enemmän oikealla V-L-yksikön vaatiman tilan takia, eli vasen vetari on V-L:ssä pidempi ja oikea on lyhyempi (takana), edessä just toisinpäin, vasen vetari on lyhyempi ja oikea on pidempi (paitsi jos katsot edestäpäin)....
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
- Viestit: 121
- Liittynyt: 25.01.2012. 23:02
- Paikkakunta:
Re: etuperän vari-lok?
No eihän ne vetarit nyt tietenkään siitä etupäästä käy taakse, tarkoitin sitä lukkoa, että saako sen käymään taakse. Eli v-l lukkoon käy vaan omat vetarit.
Re: etuperän vari-lok?
Niin, vetarit on omansa ja etuperän yksikkö sopii vain eteen ja takaperän sopii vai taakse...pikkujussi kirjoitti:No eihän ne vetarit nyt tietenkään siitä etupäästä käy taakse, tarkoitin sitä lukkoa, että saako sen käymään taakse. Eli v-l lukkoon käy vaan omat vetarit.
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
- Viestit: 121
- Liittynyt: 25.01.2012. 23:02
- Paikkakunta:
Re: etuperän vari-lok?
Jo selkis, kiitos!