Reipas satatuhatta oli lasissa, kun taaempi takaritikko vaihdettiin. Parilla kympillä saa tarvikeristikon jossa nippa, joten elkää h*lvetissä maksako yli sataa euroa nipattomasta alkuperäisosasta.
Eikä sitä kartaania tarvi tasapainottaa pelkän ristikonvaihdon takia. Kun mulla tuli tuo vaihto ajankohtaiseksi, kuulosti ensin että koko auto pitää hajottaa palasiksi ja kaikki osat vaihtaa ja tasapainottaa, eikä siitä ehkä silti tule hyvä. Olkaahan tarkkana (Te muutkin jotka ymmärrätte autoja huonosti), jos vain joku tuttunne tajuaa näistä jotain, kyselkää!
Tuntuu välillä olevan aivan tajutonta kusetusta koko huoltoala. Joka prkl pultti ja ruuvi kuulostaa olleen niin tiukalla, että sen aukaisuun on menny koko päivä. Puslat ei irtoa millään ym ym...
Uittu opettelen tekemään kaiken mahdollisen ite ja säästän satsuja. Pikkuhommistakin veloittavat älyttömyyksiä ja auto seisoo pajalla parhaillaan viikon. Pitäkää tunkkinne PRKL!