Tuota en kyllä usko:jeepillä55 kirjoitti:Mulla on ollu aikaisemmistakin maastureista hyviä havaintoja. kun olen tehnyt RVS-käsittelyn moottorille ja vaihteistolle. Viime kesänä tein sen -02 CRD KJ:lle. Keskikulutus tippui kympistä/satku kahdeksaan ja puoleen. Samalla moottori äänet tasoittui suht normaaliin. Autolla ajettu nyt 370 tuhatta eikä ole helinöitä liiemmin ilmaantunut. Viime viikolla sit putsasin MAP-anturin, kyllä oli pikinen, En ole vielä saanut ajettua tankillista, et pääsis kulutuksen laskemaan, mut näyttäs se maitti vieläkin vähentyneen. Oletan et kyl se tankkaus viel eteen tuleeKattokaa tuolta www.rvs.fi

"Vaihdelaatikon tasauspyörästö (perä) oli kulunut, mistä oli seurauksena sivuääniä ja värinöitä. Se oli niin kulunut, että vetoakselit pyörivät kuin polkupyörän polkimet. Käsittelyn jälkeen akselit olivat kiinni, eikä mitään sivuääniä tai värinöitä ollut jäljellä… Minulla on ollut oma autokorjaamo neljä vuotta ja olen aina ruuvaillut autoja. EN ole koskaan nähnyt mitään vastaavaa.”
^- tuo on suora lainaus rsv:n sivuilta.