Oikeat nastarenkaat ovat talvella normiajossa myös muutenkin paremmat.
Uutta (minulle, siis) tietoa: 235:kin hankaavat ainakin jonkin verran. Prkl. Ei vielä tietoa mitä tarvitsisi tehdä jotta eivät hankaisi.Toni S. kirjoitti:235:sta leveämmätkään renkaat eivät oikein halua mahtua alle ainakaan vakiovanteilla
Eivät nuo (Yokohaman Geolandar All-Terrainit) sitten lopulta kuulemma kamalasti hanganneetkaan. Ratti tappiin asti veivatessa lievää hankausta ja sekin muoviosiin. Ei kuulostanut kovin suurelta ongelmalta.Toni S. kirjoitti:[Uutta (minulle, siis) tietoa: 235:kin hankaavat ainakin jonkin verran. Prkl. Ei vielä tietoa mitä tarvitsisi tehdä jotta eivät hankaisi.
Jos vaan hiuka osuu muovi osiin ja takan on tyhjää, niin kuumailmapuhallinta apuna käyttäen voi niitä hiukka muokata.Toni S. kirjoitti:Jatkan yksinpuheluani, josko vaikkapa jollekulle muulle osoittautuisi hyödylliseksi jossain vaiheessa tulevaisuutta. :p
Eivät nuo (Yokohaman Geolandar All-Terrainit) sitten lopulta kuulemma kamalasti hanganneetkaan. Ratti tappiin asti veivatessa lievää hankausta ja sekin muoviosiin. Ei kuulostanut kovin suurelta ongelmalta.Toni S. kirjoitti:[Uutta (minulle, siis) tietoa: 235:kin hankaavat ainakin jonkin verran. Prkl. Ei vielä tietoa mitä tarvitsisi tehdä jotta eivät hankaisi.