No nyt kävi kälysesti. Vein Wranglerin paikalliseen ruostesuojaamoon. Se pestiin ja jätettiin kuivauskaappiin viikonlopun yli. Maanantaiaamuna auto ei käynnistynyt, akku ihan tyhjä ja kaapissa oli selvästi sähköpalon käryä. Lataus ei auttanut, vaan kaikki mittariston merkkivalot ja satunnaiset lamput ulospäin syttyivät. Auto siirrettiin lavetilla merkkikorjaamolle. Viikon odotuksen jälkeen siitä löytyi sähköpääkeskuksen liittimistä pohjalta sulanutta osaa ja kaksi sähköjohtosarjaa kärynneenä. Uusien johtosarjojen toimitusaika on puoli vuotta!!!! Kääk!
Kaskovakuutukseni ei korvaa johtosarjoja eikä sähkövahinkoja, jos ei ole ollut liekkejä. Kukapa sitä olisi ollut katsomassa, miten palo menee? Kumpi parempi, näin vai että olis palanut koko auto ja laitos? Näin ainain kokonaisvahinko murto-osa, mutta kaikkiko menee omaan piikkiin ;-(
Kyllä Suomi on pieni maa, kun suojaamo oli yhteydessä ketjuunsa, niin sieltä paljastui yhteyshenkilöksi Jarno

. Ja hän taas yhytti kysymään Jarilta sarjaa

Hieno homma, että kerholaisemme ovat näin korkeassa asemassa, kun maahantuojakin on kädet pystyssä!
Nyt olis hyvät avut tarpeen...