evic Jeep KJ:hin jälkiasennettuna?
- Liberty'05 CRD
- Viestit: 82
- Liittynyt: 11.01.2011. 16:19
- Paikkakunta: Masku
Ainoastaan kun virran on kytkenyt niin näytölle tulee se ilmitus mutta stepillä selaamalla ei tule mitään TPM juttuja vastaan.
Eli ei auton kuvaan eikä myöskään tapahdu mitään kun tyhjässä kohdassa painaa sitä reset nappia.
Eli kyllä minä uskon että sitä ei ole.
Pitäisköhän vaihtaa koko EVIC?
Eli ei auton kuvaan eikä myöskään tapahdu mitään kun tyhjässä kohdassa painaa sitä reset nappia.
Eli kyllä minä uskon että sitä ei ole.
Pitäisköhän vaihtaa koko EVIC?
Jeep Liberty 2005 CRD Limited "Trail Rated"
- Liberty'05 CRD
- Viestit: 82
- Liittynyt: 11.01.2011. 16:19
- Paikkakunta: Masku
ei tule mitään auton kuvaa tms kun stepillä kelaa eli kyllä mulla evic on karvalakki mallia.
mutta sen huomasin että näyttää niissä kesärenkaidenkin vanteissa olevat venttiilit sellaisilta missä noi anturit/lähettimet on.
mutta siis koko ajan palaa sen vajaan renkaan kuva mittaristossa keltaisena.
en vaan nyt sitten tiedä kuiinka sitä voi/pystyy itse tutkimaan kun evic ei auta. joten onkohan siitä magneetistakaan apua!
mutta sen huomasin että näyttää niissä kesärenkaidenkin vanteissa olevat venttiilit sellaisilta missä noi anturit/lähettimet on.
mutta siis koko ajan palaa sen vajaan renkaan kuva mittaristossa keltaisena.
en vaan nyt sitten tiedä kuiinka sitä voi/pystyy itse tutkimaan kun evic ei auta. joten onkohan siitä magneetistakaan apua!
Jeep Liberty 2005 CRD Limited "Trail Rated"
- Liberty'05 CRD
- Viestit: 82
- Liittynyt: 11.01.2011. 16:19
- Paikkakunta: Masku
Niin kesärenkailla merkkivalo kyllä heti sammui, joten joku tia miksei useampikin niistä talvirenkaiden lähettimistä on viallinen. nyt pitäisi vielä selvittä mikä niistä on viallinen, onko paras konsti vaihtaa niitä talvirenkaita yksitellen vararenkaan paikalle?
Jeep Liberty 2005 CRD Limited "Trail Rated"
Tuo voisi olla helppo konsti päästä aiheesta selville. Kannattaa varmaan ensin kokeilla ajaa ihan ilman vararengasta ensin, reagoiko se hälyllään mittaristoon ja jos reagoi, niin kierrättää siinä sitten ne talvirenkaat.Liberty'05 CRD kirjoitti:Niin kesärenkailla merkkivalo kyllä heti sammui, joten joku tia miksei useampikin niistä talvirenkaiden lähettimistä on viallinen. nyt pitäisi vielä selvittä mikä niistä on viallinen, onko paras konsti vaihtaa niitä talvirenkaita yksitellen vararenkaan paikalle?
Itse pohdiskellut, että aika ihmeen hyvin riittää potkua rengas sensoreiden pattereissa, kun minullakin seisovat kylmässä varastossa talven yli ja niin vaan lähti mukisematta toimimaan. Luulisi tuollaisten yli -25c pakkasasteiden syövät mehut pattereista suht sukkelaan.
Kovilla talvipakkasilla minulla rupesi herjaamaan alhaista painetta vararenkaassa evicin näytöllä kun paine ilmeisesti laski pakkasen johdosta hälyrajan alle.
Jeep Liberty 3.7 Limited -04
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
- Liberty'05 CRD
- Viestit: 82
- Liittynyt: 11.01.2011. 16:19
- Paikkakunta: Masku
Ihan samalla lailla kuin ne muutkin renkaat!!mace kirjoitti:Miten se vararengas siellä takana voi lähettää painetietoa, ei mitenkään...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Lähettimet on venttiileissä ja vastaanotin on jossain siellä autossa...mace kirjoitti:Missäs ne vastaanottimet niinku sijaitsee?
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Tiedän, olen laittanut niitä venttiililähettimiä jo 9 kpl. Mutta kysyinkin missäs ne vastaanottimet sijaitsee... ja varsinkin sen varapyörän
Toi oli virhe laittaa ne maastovanteille, venttiilin varsi on jäykkä ja kun hattu ainakin tulee vanteen suojan ulkopuolelle, niin ompa riskipaikka, jos meinaa raapia syvältä 


Yli 99% maapallon pinta-alasta ei ole tietä...
FJDC #6 + "CSI" JK Rubicon 2.8 A5 Unlimited -08 + "CHE" KJ 3.7 A4 Renegade -04 vmolla
FJDC #6 + "CSI" JK Rubicon 2.8 A5 Unlimited -08 + "CHE" KJ 3.7 A4 Renegade -04 vmolla
No miten tää kysymys liittyi sitten mihinkäänmace kirjoitti:Miten se vararengas siellä takana voi lähettää painetietoa, ei mitenkään...

Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
No sen vararenkaan lähettämästä painetiedostahan oli kyse. En vaan tiedä mikä sen lukis, siks kysyin. Olen sitä mieltä, ettei sitä seurata Jeepissä, josko muissakaan.
Saivartelun välttämiseksi olis tietysti pitänyt kysyä, mikäs sen painetiedon vararenkaalta lukis? No saiskos tähän sitten vastauksen
Saivartelun välttämiseksi olis tietysti pitänyt kysyä, mikäs sen painetiedon vararenkaalta lukis? No saiskos tähän sitten vastauksen

Yli 99% maapallon pinta-alasta ei ole tietä...
FJDC #6 + "CSI" JK Rubicon 2.8 A5 Unlimited -08 + "CHE" KJ 3.7 A4 Renegade -04 vmolla
FJDC #6 + "CSI" JK Rubicon 2.8 A5 Unlimited -08 + "CHE" KJ 3.7 A4 Renegade -04 vmolla
Eikös sinne painetietoihin sisälly vararenkaan paine?? 5 anturilla menis... Sen vastaanottimen sijaintia täytyy etsiä, kunhan ehdin, just tulin ekaa päivää töihin viikon Italian loman jälkeen (eka loma 18.5 vuoteen, Powerin reissuja ei lasketa), hommia on niin paljon kun vaan ehtii tekemään!!!
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
- Viestit: 47
- Liittynyt: 17.11.2009. 18:04
- Paikkakunta: korso
Työnpuolesta hyvinkin tuttuja nuo rengaspaine anturit..
Älkää hyvät ihmiset laittako niitä ja jos ne voi auton tietokoneelta ottaa pois toiminnasta niin tehkää se ihmeessä.
Malli mikä ainakin Chryslereissä on käytössä 2-3 vuoden iässä suolavesi on saanut niitä jopa hapettumaan puhki tai o-renkaat vuotavat ja taas hapettuneet niin kiinni ettei niitä voi edes vaihtaa (poraamalla tosin poisto)ja vuotavat sitten renkaan tyhjäksi.
Ja auto tulee tiettyyn ikään niin anturit reistailee vaikkei mitään vikaa edes olisi.
Paras tämän vuoden auto ollut, 8kpl uusia paineanturoita uusittu, eli onko niissä mitään järkeä??
Tosin jos tuntuu että rahaa on liikaa niin toki niitä kannattaa uusia
Ihan normi tubeless venttileillä säästää muutamassa vuodessa esim uusien maastorenkaiden hinnan
/ tai ostaa kasan uusia paineantureita..
Älkää hyvät ihmiset laittako niitä ja jos ne voi auton tietokoneelta ottaa pois toiminnasta niin tehkää se ihmeessä.
Malli mikä ainakin Chryslereissä on käytössä 2-3 vuoden iässä suolavesi on saanut niitä jopa hapettumaan puhki tai o-renkaat vuotavat ja taas hapettuneet niin kiinni ettei niitä voi edes vaihtaa (poraamalla tosin poisto)ja vuotavat sitten renkaan tyhjäksi.
Ja auto tulee tiettyyn ikään niin anturit reistailee vaikkei mitään vikaa edes olisi.
Paras tämän vuoden auto ollut, 8kpl uusia paineanturoita uusittu, eli onko niissä mitään järkeä??
Tosin jos tuntuu että rahaa on liikaa niin toki niitä kannattaa uusia


Ihan normi tubeless venttileillä säästää muutamassa vuodessa esim uusien maastorenkaiden hinnan
