Chero-82

Oma ajopeli esiteltynä, oli sitten rakennettu tai rakenteilla.
kimboi
Viestit: 28
Liittynyt: 28.01.2009. 22:38
Paikkakunta: epsoo

Chero-82

Viesti Kirjoittaja kimboi » 04.12.2011. 10:11

Tervis jeep kansa! eilennä tuli hankittua tällainen -82 chero. seissyt useamman vuoden samassa paikassa mutta kun anto huikan suoraan kaasarille ja akun laittoi paikalleen ni tulille se hörähti. ajamalla sain sen veikkolasta masalaan. pakohuutajaa tarvii retusoida ja virtavehkeitä kattella ku tuntus ettei käy ihan kaikilla. sit viel tarviis vähä jeesiä hihnojen kanssa....kenen tulisi kiertää minkäki kautta kun ohj.tehostajan hihna on löysä ja minkään taivaanvaltakunna kiristus mahdollisutta ei ole. jos joku sais laitettua jonkun linkin missä kädettömälle olisi ihan kuva mistä näkis kuka mitäki kautta kiertää.

Kuva
ei oo awoneerin voittanutta!

kimboi
Viestit: 28
Liittynyt: 28.01.2009. 22:38
Paikkakunta: epsoo

Viesti Kirjoittaja kimboi » 04.12.2011. 10:33

Niin toki hyvähän se olisi laittaa mikä moottori jeepissä....suora kutvonen nelivaihteisella manuaalilla.
ei oo awoneerin voittanutta!

Avatar
ImacInnes
Moderaattori
Viestit: 2614
Liittynyt: 21.03.2008. 19:25
Paikkakunta: Helsinki-A`la Malmi

Onnittelut Jeep hankinnan johdosta.

Viesti Kirjoittaja ImacInnes » 04.12.2011. 11:56

Terve.
Laitappa lisää kuvia näkyviin, mm. konehuoneestakin.

Eiköhän tuossakin ohjaustehostimen hihnan kireyttä säädetä itse ohjaustehostimen kolme pulttia löysäämällä ja jollain sopivalla vääntämällä tehostinta jotta hihnan kireys on sopiva ja samalla kiristämällä säätöuran kohdalla oleva pultti ja sitten muut kaksi pulttia.

En tosin ole ihan sata varma kun itselläni on V8 koneinen versio.

t. Ismo Ämmä
Viimeksi muokannut 1 päivämäärä ImacInnes, muokattu yhteensä 4 kertaa
Palstan yksi siivooja!
GP Korjaus Oy
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
http://www.fjdc.org
http://www.jeep.fi

kimboi
Viestit: 28
Liittynyt: 28.01.2009. 22:38
Paikkakunta: epsoo

Viesti Kirjoittaja kimboi » 04.12.2011. 13:27

talvi jeeppin laitettu talvirenkaat. tuli juuri tallilta ja hihnojen kiristus tsydeemi ratkes pienellä pähkäilyllä.....liian pitkä taitaa olla tehostajanhihna kun ei säädöt riitä. seuraavaks tarviis saada vehes käymään kaikilla eka ja vika pytty pimeitä... liekö edellinen omistaja saanu sytytys järjestyksen sekaisin. Kertokkee mikä tuos jeepin konees on sytytys järjestys. kuvei ottelen aina tilanteiden mukaan ja koitan tumpuloida niitä tänne.

Kuva
ei oo awoneerin voittanutta!

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6435
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 05.12.2011. 10:23

Sytkäjärjestys: 1-5-3-6-2-4
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

kimboi
Viestit: 28
Liittynyt: 28.01.2009. 22:38
Paikkakunta: epsoo

Viesti Kirjoittaja kimboi » 11.12.2011. 22:13

Kuva
Tuo hihna oli liian pitkä ohj.tehostajalle ei säätövarat riittäny mut onnex moponetti on tos lähellä. Hieman kapeampi ku ei ollu noin leveää tarjolla ja lyhkäsempi ni rupes toimii niinku pitää.

Kuva
Syy siihen miksi ei käyny kaikilla....kolme tönäriä oli loikkinu paikoiltansa liekö syynä pitkä seisonta-aika ja suoraan karpuraattoriin työnnety menovesi ku lähti avaimesta käyntii laakista. Mut nyt käy nätisti kaikilla!
ei oo awoneerin voittanutta!

kimboi
Viestit: 28
Liittynyt: 28.01.2009. 22:38
Paikkakunta: epsoo

Viesti Kirjoittaja kimboi » 11.12.2011. 22:35

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva



Vähän kuvaa sisustasta ja mittarivalojen kunnostuksesta. Polttoaine ja moottorinlämpö mitareiden linssi oli pudonnu pois paikoitaan muta nyt liimattu paikoilleen.

Kuva

Pikkasen on korroosio purassu helmee=)

Kuva

Kolmevarttii meni ennekö aukes!

Kuva

Siinä upeaa ja kiiltavää peltiä tilalla.

Kuva

Sisäpualen kantti.

Kuva

Alareunaan tuli vedettyä päällemaalattavaa massaa niin sisä ku ulkopuolellekkin.

Kuva

Valmiisi pohjamaalattuna sinkkivärillä tulevia visioita varten:) Ehän kellään sattus oleen myytävänä rekisterikilven valoille sitä listaa tohon luukkuun?
ei oo awoneerin voittanutta!

Avatar
28CRDKJ
Viestit: 301
Liittynyt: 12.02.2010. 22:38
Paikkakunta: Liperi

Viesti Kirjoittaja 28CRDKJ » 11.12.2011. 23:56

Ite oisin vetänyt ton sinkin ekana ja sitte vasta ton massan... Ainaskin Wolkkarissa toimi hyvin. Tietysti pintaväri vielä lisäks.
ex 2006 KJ 2,8CRD Aut.
*MYYDÄÄN! 2001 TJ Wrangler 4,0 Aut.
*1987 YJ Wrangler 4,2 Aut. +6" Skyjacker +2"BL
*1980 & 1984 SJ Cherokee 4,2 Man.
*2007 WK Grand Cherokee 3.0 CRD Aut. QD2 +2" OME

latex
Viestit: 182
Liittynyt: 24.05.2008. 0:55
Paikkakunta: Konnunsuo

Viesti Kirjoittaja latex » 14.12.2011. 15:57

juu erikoinen järjestys mut meneehän se noinkin. nyt vaa sinkistä ei mitään hyötyä..

konnunsuolta löytyy 1kpl rekkari valolle se lista käikäle. sinkkipainevalua ja tietty ajan patinaa havaittavissa. ja oiskohan viel joskus ylimaalattu. T:late.

kimboi
Viestit: 28
Liittynyt: 28.01.2009. 22:38
Paikkakunta: epsoo

Viesti Kirjoittaja kimboi » 15.03.2012. 23:38

Päivitetääs vahän...pari kuukautta huolettomia kilometrejä takana. Kovista pakkasista huolimatta lähti hienosti käyntiin ja nelivetokin toimi moitteetta. Mutta nyt on moottorista venttiili koneistossa vikaa ja kannen nosto pois paikoiltaan odottaa seuraavana listalla. Rekisterikilvellekkin on löytyny oikeanlainen osanen....kitos lateksille! laittelen kuvei kunhan rojekti pääsee kunnolla käyntii.
ei oo awoneerin voittanutta!

Kirjoita vastaus