Montakos kertaa ootte joutunu tarttaan?
-
- Viestit: 53
- Liittynyt: 18.01.2012. 22:29
- Paikkakunta:
Montakos kertaa ootte joutunu tarttaan?
Nonii elikäs keräillääs tänne tarttailu kertojen määriä ei väliä onko itselläsi bensä vai diesel? Ilman lohkoo peli tulille? Monennellako yrityksellä ootte saanu moottorin käymään, omaa tiiseliäni joutu muutaman kerran koittaan ennen kuin jäi käymään ja seiso semmoset 9,5h kylmällä pelto aukeella, pakkasta oli n.-21.C
Elä sahaa ku hehkuta....
Tähän mennessä aina ekalla käyntiin, ilman lämmittimiä.
-Kun ei ole tolppaa kuin mökillä...
-Jeep Grand Cherokee Laredo 4.0L Bensa 6-kone. Vm-95.
https://picasaweb.google.com/1041766403 ... ocked=true

5-valintainen vetotapa vipstaaki, toisissa on 3, häh....?
-No, eihän tolla ole starttauksen kanssa mitään tekemistä, ihmettelen...


-Jeep Grand Cherokee Laredo 4.0L Bensa 6-kone. Vm-95.

https://picasaweb.google.com/1041766403 ... ocked=true

5-valintainen vetotapa vipstaaki, toisissa on 3, häh....?

-No, eihän tolla ole starttauksen kanssa mitään tekemistä, ihmettelen...

Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

Jeep Grand Cherokee 4L vm-95
Oldsmobile 98 Luxury Sedan 425cid vm-66
Honda CB 750 F2 Seven Fifty vm-98
Myydään https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912

Jeep Grand Cherokee 4L vm-95
Oldsmobile 98 Luxury Sedan 425cid vm-66
Honda CB 750 F2 Seven Fifty vm-98
Myydään https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912
-
- Viestit: 53
- Liittynyt: 18.01.2012. 22:29
- Paikkakunta:
Montakos kertaa ootte joutunu tarttaan?
Hienoa, kertoo siitä että tekniikka on kunnossa, tosin ite oon kyllä sitä mieltä että bensakone on hiukan parempi lähteen tulille kylmässäkin tuli todettua viimetalvena nykyisen kesä auton kanssa jonka nokalla lotkottaa Efi v8 ei semmosta kertaa olut että ois tarvinnut useemman kuin yhden kerran startata. Ja vanhahan tuo minun riiseli on joka voi omalta osaltaan vaikuttaa tuohon starttaus kertojen määrään. Mutta tästä on hyvä jatkaa....
Elä sahaa ku hehkuta....
-
- Viestit: 53
- Liittynyt: 18.01.2012. 22:29
- Paikkakunta:
Montakos kertaa ootte joutunu tarttaan?
Kiitos Jerkku tiedosta, missäköhän olis mahdollista käydä säädättään ajoitusta kun musta tuntuu että tuota on hiukan ruuvattu muutenkin pumpun osalta kun näkyy tuo nafta maistuvan.
Elä sahaa ku hehkuta....
Re: Montakos kertaa ootte joutunu tarttaan?
Mikä tahansa dieseleitä ymmärtävä korjaamo, kysele lähistön korjaamot läpi, kyllä ne kertoo, osaako ne vai ei...comancheman88 kirjoitti:missäköhän olis mahdollista käydä säädättään ajoitusta kun musta tuntuu että tuota on hiukan ruuvattu muutenkin pumpun osalta kun näkyy tuo nafta maistuvan.
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
- Viestit: 53
- Liittynyt: 18.01.2012. 22:29
- Paikkakunta:
Montakos kertaa ootte joutunu tarttaan?
Kiitos jamant nopeasta vastauksesta
on se vaan hienoa kun saa nopeasti apua. siispä pitää kysyö hämeenlinnassa sijaitsevasta hämeen dieselistä osaisko ne tehrä jotain tolle.

Elä sahaa ku hehkuta....
Re: Montakos kertaa ootte joutunu tarttaan?
No jos ei osaa, saavat vaihtaa firman nimeäcomancheman88 kirjoitti:Kiitos jamant nopeasta vastauksestaon se vaan hienoa kun saa nopeasti apua. siispä pitää kysyö hämeenlinnassa sijaitsevasta hämeen dieselistä osaisko ne tehrä jotain tolle.


Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
- Viestit: 53
- Liittynyt: 18.01.2012. 22:29
- Paikkakunta:
Montakos kertaa ootte joutunu tarttaan?
Tänään oli sitten tarttailujen osalta paljon poarempi päivä, laakista tulille ilman sen kummempia kommervenkkejä tais vaan comukalla olla eilen maanantai fiilikset 

Elä sahaa ku hehkuta....
-
- Viestit: 31
- Liittynyt: 22.10.2011. 22:39
- Paikkakunta: Joulupukin kotikaupunki (ei Turku)
Minulla menee parissakympissä 30s pyöritystä ja sitten suoraan tulille. eli ei pytty kerrallaan, niinkuin hehkuvikaisessa.
Syy on oletettavasti korkeapainepumpun tiivisteissä, jotka tulisi vaihtaa tai sitten koko korkeapainepumppu--> nafta haisee.
Lohkolämppärin kanssa on kanssa pyöritystä 5-6s enämpi, kuin plussanpuolella.
Niin peli oli Grandi WG 2,7 CRD.
Syy on oletettavasti korkeapainepumpun tiivisteissä, jotka tulisi vaihtaa tai sitten koko korkeapainepumppu--> nafta haisee.
Lohkolämppärin kanssa on kanssa pyöritystä 5-6s enämpi, kuin plussanpuolella.
Niin peli oli Grandi WG 2,7 CRD.
-
- Viestit: 53
- Liittynyt: 18.01.2012. 22:29
- Paikkakunta:
Montakos kertaa ootte joutunu tarttaan?
Ei sitä jokapaikassa saa roikana nenään, harvemmalla työpaikalla on tolppa paikka, esim. mulla ei oo koskaan ollu roikka paikkaa kun teen mehtäkone hommia työkseni niin auton saattaa joutua parkeeraamaan keskelle ei mitään ja on vaan toivottava että ehtoolla pääsee kotio, muttta toistaiseksi joka kerta on saanut auton tulille ja päässyt turvallisesti kotio. Ei tuo minunkaan tarvitse kuin muutaman kerran pyärähtää niin jo hörähtää tulille vaikka vähän laiskan puoleisesti mutta pääasia että lähtee. Onkos kukaan dieselin omistaja koskaan koittanut 2 hehkutuksen tarttia josta ehjekirja kertoi?
Elä sahaa ku hehkuta....