Eikös tämän pitäisi olla avointa, vapaaehtoista ja rehellistä. Eikös jokaisen pitäisi pystyä seisomaa kirjoitustensa takana. Ei meissä tämän palstan lukioissa montaa Astronauttia kuitenkaan ole, ei se ole tyhmyyttä jollei lopulta niin tieto taitoinen joka asiassa olekkaan. Ei minua ainakaan haittaa yhtään, jos ja kun joku tietää AHAA SE KAHELI OSLOSTA taas kirjoittaa.
Se kotipaikka on mielestäni tärkeä : Jospa joku haluaa jotain tietoa Oslosta niin voipi ottaa yhteyttä minuun, sama mahdollisuus minulla jos vaikka Inarin paikallistuntemusta tarvitsisin, kotipaikan mukaan olisi edes mahdollisuus kysyä. Kysyä voi= vastaaminen ei todellakaan ole pakollista.
Sehän näiden sivujen idea ainakin minun ymmärtääkseni on: Autetaan ja vastaillaan toisten kysymyksiin ja itse voi kysyä neuvoja omiin ongelmiin - jonkun mielestä ehkä hyvinkin itsestäänselvyyteen.
Ihan vaan kertoa ja jakaa muiden kanssa jotakin mikä liittyy Jeeppeilyyn. Siitähän se yhdistävä tekiä tulee-kuuluu porukkaan, teitä kotipaikkansa salailioita on niin monta: Kertokaa nyt tyhmälle muutana syy miksi salailette, niin ehkäpä minullakin on jokin syy ottaa tuo tieto pois, syy jota tyhmyyttäni en ole tajunnut